“Nice internieur - Good food - Easy Parking”
Beoordeling van Bistro R

Bistro R
Reserveer een tafel
zo 7/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 100 Restaurants in Zaventem
17 juli 2019 beoordeeld

Was een tijd geleden dat ik nog eens naar bistro R ben geweest, moet zeggen dat ze ons gisteren wel mooie service hebben gegeven. Lekkere aperitiefwijn als advies, de menu was ook zeer lekker en nog betaalbaar en interieur ook mooi en klassevol. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Heer,

Bedankt voor uw commentaar. Het is altijd fijn om zoiets le lezen.

Met heel veel plezier zijnn wij daar tot uw dienst.

mvg,

17 juni 2019 beoordeeld

Zateravond gaan eten met vrienden.
Wij hebben de "Influence"-menu genomen: keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten (2 x vis en 1 x vlees), 2 desserts met de bijpassende wijnen.
Het eten is van uitstekende kwaliteit en wordt uiterst vriendelijk en professioneel geserveerd.
Het publiek is gemengd: vrienden, gezinnen met kinderen, koppels. Ondanks het feit dat het restaurant praktisch volzet was, heb je geen overlast van de anderen tafels.
Al bij al een enorme meevaller en we komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2019
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen eten op een zaterdagavond, zeker reserveren want het was redelijk druk. Goede bediening, lekker eten, alles was in orde.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader en goede bediening. Eten allemaal vers maar voor mij te weinig body. Voorgerecht was flets, hoofdgerecht goed en dessert zeer lekker. De aangepaste wijnen waren goed.
Goed adres voor grote groepen.

Datum van bezoek: december 2018
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van mijn verjaardag hier gisteren gegeten. Het drie gangen menu was top met kabeljauw en dan hinde. Voor ongeveer 54 Euro per persoon nog steeds één van de beste restaurants rond Zaventem. jammer dat Roland en zijn familie naar Turkije trekken voor een nieuw culinair avontuur. Wij zijn hier klant van in het begin en zagen de zaak groeien van een cosy Villa restaurant, met Roland als jeune chef Européen, naar de periode met de Michelin Ster en dan de brasserie Orange en Bistrot-R. Het gaat jullie goed!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Bistro R bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bistro R geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.