“Behoort nog altijd tot de top”
Beoordeling van Bistro R

Bistro R
Reserveer een tafel
wo 3/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 100 Restaurants in Zaventem
17 juni 2019 beoordeeld

Zateravond gaan eten met vrienden.
Wij hebben de "Influence"-menu genomen: keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten (2 x vis en 1 x vlees), 2 desserts met de bijpassende wijnen.
Het eten is van uitstekende kwaliteit en wordt uiterst vriendelijk en professioneel geserveerd.
Het publiek is gemengd: vrienden, gezinnen met kinderen, koppels. Ondanks het feit dat het restaurant praktisch volzet was, heb je geen overlast van de anderen tafels.
Al bij al een enorme meevaller en we komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2019

26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen eten op een zaterdagavond, zeker reserveren want het was redelijk druk. Goede bediening, lekker eten, alles was in orde.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader en goede bediening. Eten allemaal vers maar voor mij te weinig body. Voorgerecht was flets, hoofdgerecht goed en dessert zeer lekker. De aangepaste wijnen waren goed.
Goed adres voor grote groepen.

Datum van bezoek: december 2018
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van mijn verjaardag hier gisteren gegeten. Het drie gangen menu was top met kabeljauw en dan hinde. Voor ongeveer 54 Euro per persoon nog steeds één van de beste restaurants rond Zaventem. jammer dat Roland en zijn familie naar Turkije trekken voor een nieuw culinair avontuur. Wij zijn hier klant van in het begin en zagen de zaak groeien van een cosy Villa restaurant, met Roland als jeune chef Européen, naar de periode met de Michelin Ster en dan de brasserie Orange en Bistrot-R. Het gaat jullie goed!

Datum van bezoek: januari 2019
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We stonden met 5 buiten met een temperatuur van -1 om 18h25. We belden aan de bel, niemand reageerde. We klopte op de venster, ze zagen ons, niemand reageerde. Uiteindelijk komt een blonde serveerster opendoen om ons op zeer onbeleefde manier toch binnen te laten, waarop we zeiden dat we het niet kunnen vonden dat ze ons buiten liet staan in de koude omdat het nog slechts vijf minuten voor opening was. We vroegen om met de bazin te spreken waarop we het antwoord ‘ze is mijn moeder dus geeft me toch gelijk’ kregen. De bazin wuifde alles weg met ‘dat is de jeugd, allemaal zo overgevoelig’. Dit kan voor mij niet.
Toch gaan zitten en gegeten. Voorgerecht vond ik maar niets, hoofdgerecht was wel lekker.

Na deze ervaring ga ik niet meer terug.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Bistro R bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bistro R geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.