“Goed eten”

ma 1/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 100 Restaurants in Zaventem
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen eten op een zaterdagavond, zeker reserveren want het was redelijk druk. Goede bediening, lekker eten, alles was in orde.

Datum van bezoek: februari 2019

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader en goede bediening. Eten allemaal vers maar voor mij te weinig body. Voorgerecht was flets, hoofdgerecht goed en dessert zeer lekker. De aangepaste wijnen waren goed.
Goed adres voor grote groepen.

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van mijn verjaardag hier gisteren gegeten. Het drie gangen menu was top met kabeljauw en dan hinde. Voor ongeveer 54 Euro per persoon nog steeds één van de beste restaurants rond Zaventem. jammer dat Roland en zijn familie naar Turkije trekken voor een nieuw culinair avontuur. Wij zijn hier klant van in het begin en zagen de zaak groeien van een cosy Villa restaurant, met Roland als jeune chef Européen, naar de periode met de Michelin Ster en dan de brasserie Orange en Bistrot-R. Het gaat jullie goed!

Datum van bezoek: januari 2019
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We stonden met 5 buiten met een temperatuur van -1 om 18h25. We belden aan de bel, niemand reageerde. We klopte op de venster, ze zagen ons, niemand reageerde. Uiteindelijk komt een blonde serveerster opendoen om ons op zeer onbeleefde manier toch binnen te laten, waarop we zeiden dat we het niet kunnen vonden dat ze ons buiten liet staan in de koude omdat het nog slechts vijf minuten voor opening was. We vroegen om met de bazin te spreken waarop we het antwoord ‘ze is mijn moeder dus geeft me toch gelijk’ kregen. De bazin wuifde alles weg met ‘dat is de jeugd, allemaal zo overgevoelig’. Dit kan voor mij niet.
Toch gaan zitten en gegeten. Voorgerecht vond ik maar niets, hoofdgerecht was wel lekker.

Na deze ervaring ga ik niet meer terug.

2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst door gastvrouw , apero in het salonetje, best gezellig waar we ook bestelde. Aan tafel goed bediend door vriendelijk personeel. Eten was top, komen hier zeker terug.
Grtz Sisse

Datum van bezoek: december 2018
rolandd1304, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2018

Beste.
Bedankt voor uw commentaar.

Reizigers die Bistro R bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bistro R geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.