“zeer lekker!”
Beoordeling van Alfons Burger Zaventem

Alfons Burger Zaventem
Geclassificeerd als nr. 23 van 99 Restaurants in Zaventem
27 januari 2020 beoordeeld

super lekkere burger gehad! zeker een aanrader, vooral de uncle sam! de zoete aardappel frietjes waren ook echt goed!

Datum van bezoek: januari 2020

31 oktober 2019 beoordeeld

Af en toe heb ik echt eens zin in een lekkere burger. In de frituur of klassieke fast food restaurants is het toch nooit echt lekker, maar we hebben geluk met dit restaurant bij ons in de buurt. Dit was nu toch al zeker ons 6e bezoek, en steeds zeer makkelijk om een tafel te krijgen, ondanks dat het zelf doordeweeks steeds gezellig druk is. De bediening is steeds super vriendelijk en eigenlijk zeer vlot zonder opdringend of gehaast over te komen. Ook drank en voorgerechten vinden steeds vlot de weg naar de tafel. Ook op burgers en bijgerechten is het nooit lang wachten. Dit is geen restaurant om lang te blijven tafelen, dat is ook niet echt het concept, maar hier kom ik graag doordeweeks eten. Met dit decor, service en lekker eten zullen we blijven terugkomen. Extraatje is dat de prijzen ook zeer democratisch zijn, zeker voor deze kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2019
RolandD1321, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2019

Beste,
Wij danken u voor uw commentaar en uitleg.
Happy to see u back

9 april 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke en snelle bediening. De hamburgers zijn vrij groot (ook wanneer je een 'regular' bestelt), maar slechts gemiddeld van smaak. De mijne was ook niet voldoende doorbakken en het broodje proefde niet helemaal vers. De 'Belgische' stijl frietjes zijn superlekker, maar niet inbegrepen in de prijs. De totaalprijs voor een hamburger met een (vrij kleine) portie frieten ligt dus relatief hoog.
Mijn eetpartner had de ribbetjes genomen. Deze waren vrij droog en het was een zéér kleine portie. De sausjes zijn wel zeer lekker.
Kader is ok. Van buiten een zeer mooi, klassiek gebouw. Binnenin mooi afgewerkt, maar niet buitengewoon gezellig. Stoelen zijn ook zeer hard en niet geschikt voor mensen met lage rugproblemen.

Zeker geen slechte ervaring, maar niet meteen voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: april 2019
rolandd1304, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Beste
Bedankt voor uw Feedback
Zou u kunnen uitleggen wat u met gemiddeld van smaak is? Zo kunnen wij dit nakijken.
Heeft u gevraagd om het vlees ietske meer te bakken, want dit hadden zonder enige probleem gedaan.
Brood komt elke morgen binnen
Wat is relatief hoog?
Ribbekes moeten normaal 450g wegen...
de stoelen zijn gestoffeerd en gevuld met zachte moes..
mvg,

8 april 2019 beoordeeld

Had de Chef's Burger "Bart Tastenhoye" gekozen met zoete aardappelfrieten een een homemade limonade. De burger was erg lekker met o.a. gekonfijte buikspek, veldsla, rauw witloof, gerijpte flandrien kaas, Luikse stroop, uienbeignet en hazelnoot. De zoete aardappelfrieten gingen hier goed mee samen. De burger is "Bart Tastenhoye's" naam waardig.

Datum van bezoek: april 2019

Beste heer,
Bedankt voor uw feedback

13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en goed gebakken burger, the Uncle Sam. Frieten met bbq saus waren heerlijk knapperig. Goede portie. Smaakvol ingericht restaurant.

Datum van bezoek: november 2018
rolandd1304, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Beste
Bedankt voor uw commentaar

Reizigers die Alfons Burger Zaventem bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Alfons Burger Zaventem geweest? Deel je ervaringen!