“Perfect burger and fries”
Beoordeling van Alfons Burger Zaventem

Alfons Burger Zaventem
Reserveer een tafel
zo 28/2
20:00
Geclassificeerd als nr. 22 van 100 Restaurants in Zaventem
13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en goed gebakken burger, the Uncle Sam. Frieten met bbq saus waren heerlijk knapperig. Goede portie. Smaakvol ingericht restaurant.

Datum van bezoek: november 2018
rolandd1304, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Beste

18 september 2018 beoordeeld

Samen met een paar vrienden dit restaurant bezocht voor een lunch. We hadden onze tafel via de website gereserveerd, snel en makkelijk.
We worden heel vriendelijk ontvangen door een van de medewerkers die ons een keuze laat van tafel... we zijn vroeg en voorlopig nog alleen. We kiezen een tafel bij het terras, met deels zicht op de keuken.
We krijgen heel snel de kaarten en er wordt gevraagd of we een aperitiefje wensen. Drankjes komen snel op tafel. Ondertussen maken we onze keuze uit een heel gevarieerd menu met tal van burgers. We kiezen verschillende hamburgers, en verschillende frietjes.
Algauw stroomt de zaak mooi vol en wordt het er een gezellige drukte, zonder dat het overheerst. De mensen in de zaal letten op de details en zijn overal snel bij.
De hamburgers komen gelijk op tafel, met bijpassende sausjes en dito frietjes. Heerlijk. Ik koos voor de Pepper Flavor. Zalig met Morbier-kaas. Ik nam er de Alfons-frietjes bij (zoete aardappel) Lekker krokant gebakken. Toppertje. De buns zijn heerlijk. Iedereen aan tafel was vol lof over zijn keuze. De maxi versie van de hamburgers stillen echt de grootste honger.
Jammer dat het zo ver is van de kust, want anders zagen ze ons hier veel vaker

Datum van bezoek: september 2018
rolandd1304, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Beste Heer

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk, beleefd en attent, uitstekende service!
Creatief en super lekker in een mooi en aangenaam kader.
Een echte aanrader, hier mogen velen een voorbeeld aan nemen!

Datum van bezoek: juni 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Beste
Wij danken u voor uw commentaar.
Wij zullen dit aan de ploeg melden.
Was het in Zaventem of Groot Bijgaarden?

21 juni 2018 beoordeeld

lekker maar duur vooral de alfred frietjes die heel lekker zijn zijn veel te duur volgens prijs/kwaliteit

Datum van bezoek: mei 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Beste.
Bedankt voor uw feed-back.
Wij zijn zeker niet goedkoop, maar ook niet te duur! En gelijkaardig aan onze collega’s van premium burger.
Kwaliteit heeft een prijs. En die betalen wij ook aan onze leveranciers.

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier op een vrijdag middag en het restaurant was volzet wat betekende dat we iets langer moesten wachten voor ons eten. Onze tafel had zicht op de open keuken en daar werd aan sneltempo gewerkt. De bediening was vriendelijk en spontaan. De hamburgers waren lekker maar ik was niet onder de indruk van de kwaliteit van het Irish beef. Het koolslaatje was heerlijk en ook de frietjes. Het huisaperitief is ook een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2018

Reizigers die Alfons Burger Zaventem bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Alfons Burger Zaventem geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.