“Prima service en heel lekker, een topper!”
Beoordeling van Alfons Burger Zaventem

Alfons Burger Zaventem
Reserveer een tafel
do 4/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 22 van 100 Restaurants in Zaventem
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk, beleefd en attent, uitstekende service!
Creatief en super lekker in een mooi en aangenaam kader.
Een echte aanrader, hier mogen velen een voorbeeld aan nemen!

Datum van bezoek: juni 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Beste
Wij danken u voor uw commentaar.
Wij zullen dit aan de ploeg melden.
Was het in Zaventem of Groot Bijgaarden?
Mvg,

21 juni 2018 beoordeeld

lekker maar duur vooral de alfred frietjes die heel lekker zijn zijn veel te duur volgens prijs/kwaliteit

Datum van bezoek: mei 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Beste.
Bedankt voor uw feed-back.
Wij zijn zeker niet goedkoop, maar ook niet te duur! En gelijkaardig aan onze collega’s van premium burger.
Kwaliteit heeft een prijs. En die betalen wij ook aan onze leveranciers.
Mvg,

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier op een vrijdag middag en het restaurant was volzet wat betekende dat we iets langer moesten wachten voor ons eten. Onze tafel had zicht op de open keuken en daar werd aan sneltempo gewerkt. De bediening was vriendelijk en spontaan. De hamburgers waren lekker maar ik was niet onder de indruk van de kwaliteit van het Irish beef. Het koolslaatje was heerlijk en ook de frietjes. Het huisaperitief is ook een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2018

Bedankt voor uw commentaar

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn reeds 2 maal gaan eten bij Alfons Burger. Ikzelf bestelde beide keren een salade, de Griekse salade en de salade met gegrilde kip en guacamole. Beide waren zeer lekker! Ook de bediening is vriendelijk. Vooral op maandag doet het restaurant een leuke actie, je krijgt 20% korting op de volledige rekening! Zeker een aanrader dus.

Datum van bezoek: juni 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Bedankt voor uw commentaar.
Mvg

12 mei 2018 beoordeeld

Het eten is lekker, niets op aan te merken en echt ruime porties. Ook aan vegetariers werd er gedacht (de kaart ter plaatse is wat ruimer dan wat op hun website stond).
Wat me we tegenviel was de rekening: een plat watertje kost 4,60 euro!!!

Datum van bezoek: mei 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Beste Heer,
Wij danken u voor uw feedback.
De prijs dat u hier schrijf is wel voor een fles van 50 cl, aan tafel geserveerd.
mvg

Reizigers die Alfons Burger Zaventem bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Alfons Burger Zaventem geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.