“Snelle lunch”

do 25/2
20:00
Geclassificeerd als nr. 22 van 100 Restaurants in Zaventem
8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier op een vrijdag middag en het restaurant was volzet wat betekende dat we iets langer moesten wachten voor ons eten. Onze tafel had zicht op de open keuken en daar werd aan sneltempo gewerkt. De bediening was vriendelijk en spontaan. De hamburgers waren lekker maar ik was niet onder de indruk van de kwaliteit van het Irish beef. Het koolslaatje was heerlijk en ook de frietjes. Het huisaperitief is ook een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2018

Bedankt voor uw commentaar

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn reeds 2 maal gaan eten bij Alfons Burger. Ikzelf bestelde beide keren een salade, de Griekse salade en de salade met gegrilde kip en guacamole. Beide waren zeer lekker! Ook de bediening is vriendelijk. Vooral op maandag doet het restaurant een leuke actie, je krijgt 20% korting op de volledige rekening! Zeker een aanrader dus.

Datum van bezoek: juni 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Bedankt voor uw commentaar.
Mvg

12 mei 2018 beoordeeld

Het eten is lekker, niets op aan te merken en echt ruime porties. Ook aan vegetariers werd er gedacht (de kaart ter plaatse is wat ruimer dan wat op hun website stond).
Wat me we tegenviel was de rekening: een plat watertje kost 4,60 euro!!!

Datum van bezoek: mei 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Beste Heer,
Wij danken u voor uw feedback.
De prijs dat u hier schrijf is wel voor een fles van 50 cl, aan tafel geserveerd.
mvg

9 mei 2018 beoordeeld

BeBurger in Zaventem was al een topper, maar we waren met 6, namen allemaal iets anders en ik moet zeggen... wat mij betreft overtreft hij de andere Burger-restaurants in de buurt! Wij komen binnenkort terug! Vlotte en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2018

bedankt voor uw feedback.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pos . Zeer vriendelijke en pro actieve bediening .
Pos 2 . Leuke inrichting

Neg . Waar we voor kwamen stelde me teleur , vooral de broodjes om gourmet burger te claimen verwacht ik toch kwaliteit brood . Dit leek recht uit de Colruyt .
Soort BBQ saus overheerste ook, waarom niet eens gourmet doen met niet typische burger groenten ?

Datum van bezoek: februari 2018
roland d, Gérant van Alfons Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2018

Beste geer,
Wij danken u voor uw feedback.
Wat het brood betreft... als wij schrijven dat wij met een ambachtelijk brood werken. Is dat ook zo! Dagelijks worden wij geleverd.
Persoonlijk hebben wij geen ervaring met producten van bij Colruyt.
Wat de saus betreft, wij veronderstellen dat ze te veel opgedaan hebben, waarvoor onze excuses.
Ivm de groenten, komt deze week de lentekaart uit, met onder ander asperges…
Verder werken wij met aubergines, komkommer, mousse van olijven, guacamole, appelen, peren, groene selder...
Als dat niet genoeg gevarieerd is, dan weten wij niet wat gevarieerd bedoelt.
Mvg,

Reizigers die Alfons Burger Zaventem bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Alfons Burger Zaventem geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.