“Teleurstellend”

Helios
Geclassificeerd als nr. 20 van 95 Restaurants in Zaventem
Prijsklasse: € 15 - € 29
28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de goede recensies gelezen te hebben hadden we toch wel wat verwacht. Helaas viel dat tegen. Eten niet slecht maar zeker niet bijzonder. En prijzig voor wat op het bord lag. 18 euro voor 2 stokjes varkensvlees en het bijgerecht gebakken aardappels was niet eens de hele aardappel.
Jammer want bediening is aardig.

Datum van bezoek: januari 2019

6 mei 2018 beoordeeld

Heel toevallig ontdekt en het is ons zeker bevallen. We komen zeker terug. Lekkere gerechten, zeer vers en goed van smaak. We namen de gekende mezze en was zeer lekker! zeker de inktvis ! Als hoofdgerecht mijn vrouw de gekende mousakka, heerlijk van smaak en zeer zacht in de mond. Ik nam lam in folie - heerlijk ! goed mals en lekker van smaak. Het was zo lekker dat we geen plaats hadden voor een dessert. Dit is voor de volgende keer. We kregen ook een drankje aangeboden als afsluiter. We vonden dit zeer tof. Als ik toch wat opmerkingen of bedenkingen geef : misschien jullie stockbrood aanpassen. In het restaurant is het wel Grieks aangekleed maar in jullie terras zou ook iets Grieks kunnen aangepast worden, je waant je hier meer in een brasserie terras in plaats van op een Grieks restaurant, ik miste de sfeer. Maar wel heel lekker ! Bedankt

Datum van bezoek: mei 2018
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles in dit restaurant is steeds volledig in orde. Het team lukt er keer op keer in om te zorgen voor een geslaagde namiddag of avond. Bovendien beschikt men hier over een erg leuk zomerterras. Probeer eens zeker de calamares. Geen gefrituurde diepvriesringen hier, maar wel verse baby-inktvis. Dat geldt ook voor de redt: fris en vers, zoals het hoort.

Bijkomend,de glimlach van de chef zie je echt wel terug in de maaltijden. Thumbs up!

Datum van bezoek: april 2018
20 april 2018 beoordeeld

Lekker eten, gezellig tafelen, vriendelijke bediening, leuk terras, niet te groot dus niet te lawaaierig, gemakkelijk parkeren

Datum van bezoek: februari 2018
9 april 2018 beoordeeld

De moussaka en de souvlaki waren heel lekker!! Vriendelijke ontvangst en goed uitleg bij vragen. Kinderen ook welkom, voor mijn dochter kreeg ik een kinderportie. Fijn nieuw restaurant in Zaventem!

Datum van bezoek: april 2018
Helios Z, Eigenaar van Helios, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2018

Beste Ilse

Dank u wel voor uw beoordeling!

Wij zijn blij om te vernemen dat u onze schotels lekker vond en dat onze service naar wens was.

Wij hopen u en uw gezin gauw te weerzien.

Vriendelijke groeten

Restaurant Helios

Reizigers die Helios bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

Kortenberg, Vlaams-Brabant
Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Helios geweest? Deel je ervaringen!