Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, rustige omgeving, WiFi ok, goeie matras, propere badkamer met ligbad, lekker ontbijt met eitjes naar keuze. Uitzonderlijk geen kok aanwezig en voortreffelijk geholpen met take away. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Ondanks dat een aantal dingen wel OK waren (vriendelijk personeel, schone kamer, prima ontbijt) waren er ook essentiële dingen niet goed: geen toiletpapier (kom je dan te laat achter..) en geen handdoeken (kom je dan ook te laat achter..). Werd adequaat opgelost maar is niet goed.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Om de ochtendfiles te vermijden boekten we dit hotel. De man achter de balie verwelkomde ons zeer hartelijk, hij was er ook voor het ontbijt ( met vers fruitsap en een gebakken eitje naar keuze) en was terug super vriendelijk ondanks dat we 10 min. te vroeg waren. Toen ik hem een probleem met het warm water meldde, luisterde hij en gaf ons 1 ontbijt ter compensatie, wat wij een mooie geste vonden.
Indien we nog eens een ochtendvlucht hebben, zullen we met veel plezier hier komen overnachten.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel waar ik jaarlijks kom voor mijn werk. Bijzonder vriendelijke gastheer, die er altijd is en direct voor mij klaar stond. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Lekker is dat iedere kamer een bad heeft. Er is gratis WiFi dat goed werkt. Bedden zijn goed en schoon. Heerlijk geslapen. Bereikbaarheid is momenteel iets lastiger. De werken aan de weg duren al meer dan een jaar en er is nog geen vooruitzicht dat deze binnenkort afgerond zullen zijn.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 maart 2015

Sinds 1 maart nieuw management. Vriendelijk ontvangst 's avonds al wat later, inclusief flesje water gebracht op de kamer. Goed ontbijt met verse jus d'orange. Handige locatie dicht bij het vliegveld en ze hebben een ruime parkeer gelegenheid. Good value for money.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken