eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com70 US$
Beoordeeld op 18 december 2019

Gezien het bedrag dat we uiteindelijk moesten afrekenen, vond ik het hotel matig. De wasbak had scheuren erin, de douche is in het bad en het bad is glad, en dus niet geschikt voor oudere mensen zoals mijn moeder die mee was. De kamer is superklein. De bedden zijn goed en het ontbijt is goed. Het is ook lastig om de ingang te vinden, het is niet bewegwijzerd en via het officiële adres is er geen ingang. Voor een budgethotel vond ik het nogal prijzig.

Kamertip: Zorg dat het er allemaal wat aantrekkelijker uitziet.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 30 november 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel zou in plaats van meer dan 100 euro, minder dan 30 euro moeten vragen. De kamer stinkt naar sigaretrenrook, ondanks dat er al jaren niet meer gerookt mag worden.
De vloerbedekking is vies. De spiralen in het matras steken in je rug. Dekbedden zijn van slechte synthetische kwaliteit. Het plafond in de badkamer is beschimmeld en de voegen van de tegels zijn al niet veel beter.
Midden in de nacht denderde elk uur de goederentrein voorbij.
Het personeel daarentegen is heel vriendelijk en behulpzaam. Toch zou ik hier niet nog eens gaan logeren.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 oktober 2019

De accommodatie is aan renovatie toe. Ons ervaring is wel goed en zoals verwacht voor de betaalde prijs. De bewegwijzering naar parking en receptie laat wat te wensen over. Het ontbijt is goed en relatief volledig. Het ontbijt overstijgt de overige algemene indruk.

Beoordeeld op 10 oktober 2019

Ben al 35 jaar klant bij Campanile (France) en ben vroeg nogal in Vilvoorde geweest maar dan lang geleden. Hotel is versleten, oud en vuil, sorry. 2 maal van kamer moeten veranderen, en maar één maal blijven eten, want keuze op de kaart (één bladje A4) was er niet. Simpel voor mij, tot nooit meer.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 oktober 2019

vriendelijk personeel, maar de kamers smerig. hotel ligt naast een spoorbaan, maar daar heb je weinig last van. eten is van een kwaliteit die je kunt verwachten.
vanwege defecten in de kamer ben ik van kamer gewisseld en daar mankeerde ook wat aan. sanitair ronduit smerig en veroudert.

Kamertip: defecte tv, daardoor andere kamer gekregen en daar was de tv ook stuk. veel kalkaanslag in de badkamer.
  • Reistype: Reisde voor zaken