“Restaurant is niet open”
Beoordeling van Burgerwood

Burgerwood
Geclassificeerd als nr. 11 van 59 Restaurants in Vilvoorde
25 december 2019 beoordeeld

Via thefork een reservatie gemaakt op woensdagmiddag 18 december 2019 en bij aankomst blijkt het restaurant gewoon dicht te zijn. Op een grote banner op de buitenkant staat nochtans vermeld dat het restaurant op woensdag vanaf 12u open is. Niet dus !!
Kom ik helemaal uit Oudenaarde om daar af te spreken met een zakenrelatie. De goede recensies over de lekkere huisgemaakte burgers én frieten hadden mij over de streep getrokken om hier te reserveren, maar dat bleek dus een grote vergissing.

Volgens de buurvrouw gebeurt dit wel vaker en doen ze soms wel open en soms niet. Wat voor onzin is dit zeg.
Gelukkig was er vlakbij een Italiaans (Regina) restaurant, want anders sta je daar maar mooi te blinken. Dat Italiaans restaurant is ons trouwens prima bevallen. Vriendelijke bediening en lekker eten.

Spijtig voor Burgerwood, maar daar zien ze mij niet meer.

Datum van bezoek: december 2019

20 november 2019 beoordeeld

Goede burgers, lekkere frietjes en bangelijke saus. De huisbieren zijn eveneens ten zeerste aan te raden.

Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Zeer lekkere en verse burger.
Een vriendelijke tweetalige bediening. Spijtig dat de website enkel in het Frans is.
Een paar persoonlijke opmerkingen. Broodjes met sesam zijn lekker maar tegenwoordig biedt de handel ook ander type broodjes. Zeker de moeite om meer te variëren.
Ik betaalde ongeveer 20 EUR voor een speciale burger, friet, saus en 2 drankjes. Voor die prijs mag de burger best worden bediend op een bord ipv in een bamboe kommetje en de saus en drank niet in plastic potje en beker.

Datum van bezoek: juli 2019
Dimitri R, Propriétaire van Burgerwood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Ik ben curieus, hoe ga je better doen voor 20 euros... zonder kennis en ervaring...
Jij kunt babellen maar jij kunt zekker niks doen zoals ik...
Spijtig dat mensen hebben zo weinig respect voor de werk van de andere.
Shame...

7 juli 2018 beoordeeld

Barbeq hamburger = aanrader, samen met de vers gebakken frietjes! Zeer tof dat ze hun sauzen (mayo, bbq, andalouse, devil, ...) allemaal zelf maken.
Ik kom hier zeker nog eens opnieuw.

Datum van bezoek: juli 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al meerdere malen voorbij gereden, maar nu toch eens gestopt om te testen. Leuk concept: alles is homemade.
Vriendelijke en snelle bediening, en het was heel lekker.

Hier komen we nog terug !

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Burgerwood bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Burgerwood geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.