“Fantastisch gegeten”
Beoordeling van Burgerwood

Burgerwood
Geclassificeerd als nr. 11 van 59 Restaurants in Vilvoorde
20 november 2019 beoordeeld

Goede burgers, lekkere frietjes en bangelijke saus. De huisbieren zijn eveneens ten zeerste aan te raden.

Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

28 juli 2019 beoordeeld

Zeer lekkere en verse burger.
Een vriendelijke tweetalige bediening. Spijtig dat de website enkel in het Frans is.
Een paar persoonlijke opmerkingen. Broodjes met sesam zijn lekker maar tegenwoordig biedt de handel ook ander type broodjes. Zeker de moeite om meer te variëren.
Ik betaalde ongeveer 20 EUR voor een speciale burger, friet, saus en 2 drankjes. Voor die prijs mag de burger best worden bediend op een bord ipv in een bamboe kommetje en de saus en drank niet in plastic potje en beker.

Datum van bezoek: juli 2019
Dimitri R, Propriétaire van Burgerwood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Ik ben curieus, hoe ga je better doen voor 20 euros... zonder kennis en ervaring...
Jij kunt babellen maar jij kunt zekker niks doen zoals ik...
Spijtig dat mensen hebben zo weinig respect voor de werk van de andere.
Shame...

7 juli 2018 beoordeeld

Barbeq hamburger = aanrader, samen met de vers gebakken frietjes! Zeer tof dat ze hun sauzen (mayo, bbq, andalouse, devil, ...) allemaal zelf maken.
Ik kom hier zeker nog eens opnieuw.

Datum van bezoek: juli 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al meerdere malen voorbij gereden, maar nu toch eens gestopt om te testen. Leuk concept: alles is homemade.
Vriendelijke en snelle bediening, en het was heel lekker.

Hier komen we nog terug !

Datum van bezoek: maart 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie hamburgers, broodjes, frietjes, verse sauzen, sympathieke bediening. Eerlijk rechttoe rechtaan. Need no more...
De geur van lekker gegrild vlees bij het binnenkomen alleen al!
Ze prijzen zichzelf aan als fastfood en hanteren een gelijkaardig concept met oa bestellen en betalen aan de toog. Vanuit dit concept is dit voor ons alleszins qua smaak en sympathie 'Deluxe' fastfood.
Het was wel een beetje fris in de zaak... Maar ze zien ons zeker terug.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Burgerwood bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Burgerwood geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.