“Je mag geen honger hebben ....”
Beoordeling van Friethuis Kruuskassie

Friethuis Kruuskassie
Geclassificeerd als nr. 5 van 10 Restaurants in Ruddervoorde
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben ruim een uur moeten wachten om een paar frietjes te bestellen, ook al stond er echt geen lange rij... in die tijd kan je ze zelf bijna planten, rooien en klaar maken . Mooi terras ja, maar hoe kan dit ooit gevuld geraken?

Datum van bezoek: juli 2019
Navigate24614623347, Eigenaar van Friethuis Kruuskassie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Het was blijkbaar op een vrijdagavond dat je ons bezocht. Vrijdagavond, gekend als 'frietjesdag', is sowieso de drukste avond van de week (in elke frituur trouwens) en deze met de grootste bestellingen. Deze moeten gelijk hoe gebakken worden en dat neemt z'n nodige tijd in beslag. Als (meerdere) collega's in de buurt dan ook nog eens met verlof zijn, krijgen wij bovenop onze vaste klanten, er nog een pak bij. Wij proberen ook deze mensen met de beste zorgen te bedienen. Daartussen willen wij de online-bestellingen (waar ook u gebruik van kan maken) op tijd en met zorg verwerken. Waarschijnlijk heb je als wachtende in de rij hier allemaal weinig boodschap aan... Het enige wat wij kunnen doen is ons excuseren voor het wachten en hopen dat uw wachten beloond werd en dat de frietjes gesmaakt hebben! Wij laten deze kritiek niet aan ons voorbijgaan en hebben besloten om op deze drukste momenten minder online-bestellingen toe te laten. Met vriendelijke groeten, Steven en Sabrina

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de weinige fastfood restaurants waar het gezellig zitten is. Mooi zongericht zomerterras.

+ lekkere burgers
+ grote porties (frietjes)
+ snelle service
+ parking voor de deur

Favoriet gerechtje: varkenswangetjes met St. Bernardus en (veel) frietjes

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Friethuis Kruuskassie bekeken, bekeken ook

Ruddervoorde, West-Vlaanderen

In Friethuis Kruuskassie geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.