“Lekker en hartelijk onthaal”
Beoordeling van 't Smullerke

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
't Smullerke
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Ruddervoorde
19 november 2023 beoordeeld

Prima onthaal en lekkere broodjes. Blijkbaar erg succesvol daar in Ruddervoorde, in het spitsuur kan het dus wel aanschuiven zijn !

9 november 2023 beoordeeld

Gisteren kreeg ik zo'n goestje in pizza. Dus ook hier kan je daarvoor terecht.
De ontvangst was zoals ALTIJD VRIENDELIJK EN MET DE GLIMLACH !! Het werd dus een pepperoni pizza om mee te nemen, extra verwarmd zodat ik na 20 minuten deze ook warm (heet dus) kon opeten thuis. Wat deze dames, en in het verlengde daarvan de andere medewerkers, hier dagelijks neerzetten, wel, chapeau. Blijkbaar zijn er toch mensen die met halve waarheden en veronderstellingen deze prachtige zaak willen kwetsen. Dus FOOD : TOP, BEDIENING : TOP. Lekker blijven doordoen dames !!

8 november 2023 beoordeeld

Dit is zeker een van de betere broodjeszaken in de streek , super lekkere broodjes en snacks en de bediening en verwelkoming van Gudrun en Bianca zijn Top , degene die op de vorige recencie ze afbreekt zou beter zwijgen want dit zijn grote leugens die verspreid worden ! Dus Gudrun en Bianca doe zo verder jullie zijn een Topteam !!

6 november 2023 beoordeeld

Warme ontvangst in ‘t Smullerke van Gudrun en Bianca! Vlotte bediening!
Ook over het eten alleen maar lof, mijn zoontje heeft gesmuld van een lekkere pizza, mijn man een gezond slaatje en ik een rijkelijk belegd broodje!
Wij komen zeker terug!
Zeer vriendelijk, lekker en betaalbaar 👌🏻

Datum van bezoek: oktober 2023
26 augustus 2023 beoordeeld

Simpelweg de beste 'broodjeszaak' ever, want dit is zoveel meer. Lekkere happekes, uiterst vriendelijke en leuke dames maken dit telkens weer tot een avontuur. En moet je dan eens langer wachten, wel, wie niet wacht wordt niet geacht.
BeeGees (B & G) doen dat uitstekend. Nu er een hongerke opkomt, denk ik eens langs te gaan voor een panini BBQ chicken deze middag.
You go ladies !!!

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die 't Smullerke bekeken, bekeken ook

Ruddervoorde, West-Vlaanderen

In 't Smullerke geweest? Deel je ervaringen!