“Topzaak”

Voeg deze dan toe!
't Smullerke
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Ruddervoorde
8 november 2023 beoordeeld

Dit is zeker een van de betere broodjeszaken in de streek , super lekkere broodjes en snacks en de bediening en verwelkoming van Gudrun en Bianca zijn Top , degene die op de vorige recencie ze afbreekt zou beter zwijgen want dit zijn grote leugens die verspreid worden ! Dus Gudrun en Bianca doe zo verder jullie zijn een Topteam !!

Datum van bezoek: november 2023

6 november 2023 beoordeeld

Warme ontvangst in ‘t Smullerke van Gudrun en Bianca! Vlotte bediening!
Ook over het eten alleen maar lof, mijn zoontje heeft gesmuld van een lekkere pizza, mijn man een gezond slaatje en ik een rijkelijk belegd broodje!
Wij komen zeker terug!
Zeer vriendelijk, lekker en betaalbaar 👌🏻

Datum van bezoek: oktober 2023
26 augustus 2023 beoordeeld

Simpelweg de beste 'broodjeszaak' ever, want dit is zoveel meer. Lekkere happekes, uiterst vriendelijke en leuke dames maken dit telkens weer tot een avontuur. En moet je dan eens langer wachten, wel, wie niet wacht wordt niet geacht.
BeeGees (B & G) doen dat uitstekend. Nu er een hongerke opkomt, denk ik eens langs te gaan voor een panini BBQ chicken deze middag.
You go ladies !!!

Datum van bezoek: augustus 2023
15 augustus 2023 beoordeeld

Zeer amateuristische, chaotische en onvoorbereide bediening. Personeel kent geen prioriteiten en heeft geen oog voor de klanten. Droge en smakeloze broodjes. Geen aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2023
28 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zoveel meer dan een broodjeszaak...
Broodjes, pasta's, panini's, burgers, pizza's, smoothies, ontbijtmanden, lekkere desserts, ...
Hier kan het niet op!
Ze hebben ook een mooie keuze in streekbieren en een terras dat om een biertje vraagt.
Alles wordt vers bereid en geserveerd met een glimlach.
The place to be in Ruddervoorde!
Hier komen we graag terug!

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die 't Smullerke bekeken, bekeken ook

Ruddervoorde, West-Vlaanderen

In 't Smullerke geweest? Deel je ervaringen!