eug2102
Amsterdam, Nederland

Fijn hotel met vriendelijke intvangst

Beoordeling van Alpina Lodge Vanoise
4,0 van 5 bollen25 jul 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooie familiekamer aan dakterras. Uitstekend ontvangst door gastvrije eigenaren. De spa op het dakterras is een mooie extra. Uitgebreid ontbijt. Zeker de moeite wasrd! Parkeren bij het hotel. Bar en restaurant aanwezig
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
0.0 km van Alpina Lodge Vanoise
  • Booking.com
Gratis parkeren
Très bien situé aux porte du parc de la Vanoise.
0.2 km van Alpina Lodge Vanoise
la salle à manger en période de fêtes de fin d'année
0.4 km van Alpina Lodge Vanoise
Extérieur et terrasse de l'hôtel La Turra
8.0 km van Alpina Lodge Vanoise
Meer hotels in Aussois bekijken
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel om te verblijven tijdens wintersport. Ze doen hun best om je het helemaal naar het zin te maken. Voor Franse begrippen is het ontbijt goed. En het diner van de dag is prima, misschien zelfs wat overdadig. Het is een classic hotel. De slaapkamers zijn wel gerenoveerd en het bed is niet groot maar zeker comfortabel. Als extra de hot-tob en sauna op het dakterras met een fantastisch uitzicht.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 27 september 2015

Dit 3 *** hotel bezochten wij als tweede stop op onze "Route de Grande alpes". Voor ons was het geen drie sterren waard. Misschien dat dit hotel in de winter, voor skiers een prima optie is. Wij vonden het erg gedateerd. Bediening niet vriendelijk. We hebben gegeten in het hotel, omdat er in het dorpje verder niets open was. Diner en ontbijt waren erg sober.

Kamertip: Kamers zijn met lift bereikbaar, maar stel je niet niet te veel bij voor......
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 september 2015

Het is een oud hotel en een deel is gerenoveerd. De kamers zijn klein maar prima bedden. Het is er schoon!
Toch betaal je een flinke prijs voor een kamer met wifi. Je kunt wel gebruik maken van de sauna en een speciaal soort bad.
De keuken is geweldig.
Het echtpaar dat het runt spreekt heel goed Engels en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Dan is betalen ook minder erg.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 16 augustus 2015

Erg relaxend om op het dak met uitzicht op de bergen in de heerlijk geurende rode cederhouten sauna of hot tub te zitten. Verder vriendelijk personeel. Parkeren vlakbij. Lift aanwezig. Wifi. Moderne kamers. Wij hadden een balkon met prachtig uitzicht. Op loopafstand van diverse restaurants.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 april 2015

Meer een appartementencomplex dan hotel, maar prima voor ons doel: een nacht verblijven alvorens we in ons appartement op de berg (La Norma) terecht konden. Je moet je eigen bed opmaken met de lakens en dekens /dekbedden die klaar liggen. We kwamen na de openingstijden van de receptie aan, maar dat was geen probleem want dan kun je je kamersleutel in een soort kluisje vinden waarvoor je een code krijgt. Dat is perfect als je laat aankomt.

Kamertip: Er zijn kamers met en zonder balkon.
Datum van verblijf: april 2015