“Take away”
Beoordeling van Fleur de Lin

Fleur de Lin
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Zele
20 november 2020 beoordeeld

BUITENGEWOON LEKKER. De tweede maal dat we hier een afhaalmenu halen. Gewoon SCHITTEREND. Jullie zijn een lichtpuntje in donkere coronatijd!

14 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lode het was super.
De afhaal menu is TOP
We hebben lekker gegeten en genoten thuis.
Is voor herhaling vatbaar.

7 november 2020 beoordeeld

Vandaag 7.11.20 voor de eerste maal Take away menu afgehaald bij Fleur de Lin. Was heel lekker en zeer verzorgd. Er was een handleiding voorzien voor het opwarmen van de warme schotels. Heel simpel en duidelijk uitgelegd. Het eten was heel lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

8 augustus 2020 beoordeeld

Bij het binnenkomen werden we hartelijk verwelkomd door een vriendelijke ober.
Verrassend was de locatie, buiten in een soort van grote party tent. We zaten bij 38 graden in de volle zon, gedurende een uur. De ondergrond bestond uit grijze steentjes die gebruikt worden om een oprit aan te leggen, waardoor mijn voeten zwart zagen ( sandaaltjes) bij thuiskomst. Jammer voor een restaurant van dit niveau. Vlotte bediening van de hapjes en voldoende wijn, die regelmatig werd uitgeschonken. Ook het eten was super lekker.
Bij het afsluiten met koffie en thee, was er niet eens één mignardise te bespeuren. Toch wel een tegenvaller voor 7 euro. Een aperitief aan 17 euro was sterk overdreven.
Naarmate de avond vorderde werd de sfeer wat gemoedelijker en gezelliger. Doch de gastvrouw, gaf heel veel aandacht aan de habituees, nieuwe klanten waren niet zo belangrijk, volgens ons gevoel. Bij het weggaan stond ze lange tijd te praten met een bevriend koppel. Er werd geen enkele aandacht meer geschonken aan ons. Zijn dan maar gewoon weggegaan, na een half uurtje te wachten op de rekening.

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Coronatijden vergen veel van iedereen. Fleur de lin doet het met een zomers buitenrestaurant. 16 culinaire hoogstandjes. Het team overtreft zichzelf. Beter dan de 2 Michelinsterren die de vorige maand proefden! Proficiat!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Fleur de Lin bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

Belsele, Oost-Vlaanderen
Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Fleur de Lin geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.