“mooi kader en lekker eten”
Beoordeling van Het huis van Cleophas

Het huis van Cleophas
Geclassificeerd als nr. 6 van 76 Restaurants in Dendermonde
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 oktober 2020 beoordeeld

Dit restaurant straalt duur uit door het statisch gebouw, dat is het helemaal niet, in een heel mooi kader word je hier culinair verwend en zeer vriendelijk onthaald.Echte haute cuisine moet je hier niet verwachten, wel eenvoudige gerechten met heel verse ingrediënten.
Doordat het zo groot is kun je er rustig dineren zonder teveel lawaai van andere gasten.

Datum van bezoek: oktober 2020

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier voor de eerste maal voor de lunch ... wat een aangename verrassing : goede ligging, prachtig pand, ruime parking, zeer mooi terras en tuin, schitterend interieur, ....
Maar uiteindelijk ga je in eerste instantie op restaurant voor het eten, en ook dat was een dikke meevaller !
Wij kozen voor het menu Cleophas (keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts) : zelfgemaakte kroketjes met Ibericoham, gerijpte entrecôte van Simmenthaler en crème brulée.
Alle gerechten waren zeer smaakvol, mooi gepresenteerd en ruim voldoende.
Buiten de menu’s nog een zeer ruime keuze à la carte, brasseriegerechten en kindermenu’s.
Mooie wijnkaart met enkele verrassende Roemeense wijnen om te ontdekken.
De Noble 5 is ons alvast zeer goed bevallen.
Zeer attente en vriendelijke bediening.
Respect in heel het restaurant voor de Coronaregels.
Kortom, een zeer lekker en leuk adres, een aanrader, hier komen wij zeker nog terug !

Datum van bezoek: augustus 2020
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendelijk welkom en een aangename bediening. Een mooie locatie en lekker gegeten. De grote tuin is bij mooi weer een enorm pluspunt.

Datum van bezoek: juli 2020
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen langs op een weekavond. Het restaurant was goed gevuld en we waren niet gehaast, maar toch verliep de bediening een tikkeltje traag. Het is te begrijpen dat het druk is in de keuken, maar een wijnkaart brengen zou maar enkele minuten mogen duren. De ontvangst was wat koeltjes.

Het gebouw is mooi, maar we zaten in de aangebouwde veranda tussen drie open ramen waar de akoestiek erg slecht was. We konden elkaar vaak amper horen door lawaai van andere tafels die niet abnormaal luid waren. De kerstdecoraties waren blijven staan tot midden maart.

We kozen gerechten van de restaurantkaart, het eten was goed maar niets bijzonders, net als de Roemeense wijn. Bij het aperitief kregen we aperol spritz aan de kleine kant met weinig of geen schuimwijn in, en een martini met te veel ijs om comfortabel van het glas te drinken.

Datum van bezoek: maart 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Zoals steeds enorm genoten van de menu. Ook de speciale Roemeense wijnen waren subliem. De foto's spreken voor zich.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Het huis van Cleophas bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Het huis van Cleophas geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.