“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 6 van 76 Restaurants in Dendermonde
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendelijk welkom en een aangename bediening. Een mooie locatie en lekker gegeten. De grote tuin is bij mooi weer een enorm pluspunt.

Datum van bezoek: juli 2020

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen langs op een weekavond. Het restaurant was goed gevuld en we waren niet gehaast, maar toch verliep de bediening een tikkeltje traag. Het is te begrijpen dat het druk is in de keuken, maar een wijnkaart brengen zou maar enkele minuten mogen duren. De ontvangst was wat koeltjes.

Het gebouw is mooi, maar we zaten in de aangebouwde veranda tussen drie open ramen waar de akoestiek erg slecht was. We konden elkaar vaak amper horen door lawaai van andere tafels die niet abnormaal luid waren. De kerstdecoraties waren blijven staan tot midden maart.

We kozen gerechten van de restaurantkaart, het eten was goed maar niets bijzonders, net als de Roemeense wijn. Bij het aperitief kregen we aperol spritz aan de kleine kant met weinig of geen schuimwijn in, en een martini met te veel ijs om comfortabel van het glas te drinken.

Datum van bezoek: maart 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Zoals steeds enorm genoten van de menu. Ook de speciale Roemeense wijnen waren subliem. De foto's spreken voor zich.

Datum van bezoek: maart 2020
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak zijn wij zeer kritisch bij onze beoordelingen. Echter hier valt zeer weinig aan te merken. Locatie is top en eten is zeer goed prijs kwaliteit. We zijn hier toevallig beland omdat we in de buurt waren en hadden speit dat we niet zo een grote honger hadden. We gaan hier speciaal naar terug rijden al is het een uurtje rijden dat zegt al wel wat

Datum van bezoek: november 2019
17 oktober 2019 beoordeeld

Het eten is er goed en wordt op een vriendelijke manier geserveerd. De huiswijn is goed. Vanuit de "veranda" heb je wel een goed zicht op de mooie tuin. Er is ook parking voorzien. Gelet op de grootte van het restaurant kan het er wel wat lawaaierig zijn. Alles bijeen is het een goede locatie om iets te gaan eten

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Het huis van Cleophas bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Het huis van Cleophas geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.