“Afhaal ja, ter plaatse eten niet echt”
Beoordeling van Sushi Dendermonde

Sushi Dendermonde
Geclassificeerd als nr. 16 van 71 Restaurants in Dendermonde
30 oktober 2017 beoordeeld

Eten is er lekker, verse producten worden gebruikt, voor een leek als ik is het eten er zeker goed. Maar : restaurant zelf is niet up-to-date, de plafonddecoratie zou niet misstaan bij Halloweenparty, het resaurant was kil binnen en was niet uitnodigend. No music, kale muren, de restanten van de vorige eigenaars nog te veel aanwezig ( ik dacht een Griek ?)
..... Ik zou er enkel afhalen volgende keer. De mensen zelf zijn ok qua bediening, de prijzen zijn eerlijk tov kwalitieit.
Pak dat interieur aan aub....

Datum van bezoek: oktober 2017

10 september 2017 beoordeeld

Dat wij graag sushi eten is understatement.
Wij hebben al in tientallen sushirestaurant gegeten in gans Vlaanderen, afhaal nog meer.
Er kan absoluut niets tippen aan de sushi van Sushi Dendermonde.
Heerlijk vers, grote porties, niet duur en vooral lekkere sushi die we nog nergens anders gegeten hebben, bv de Pink Lady.
Alle vrienden die graag sushi eten en aan wie we Sushi Dendermonde voorstelden, zijn net zo enthousiast.
Wij rijden telkens van Gent naar Dendermonde om sushi af te halen.
En die trip is het telkens waard. Sushi in een ander restaurant is sinds we Sushi Dendermonde kennen, telkens een teleurstelling.

Datum van bezoek: september 2017
19 augustus 2017 beoordeeld

Alle bereidingen zie je gebeuren. Superverse ingrediënten. Heel vriendelijk zowel bij afhaal als ter plekke eten.

Datum van bezoek: juli 2017
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben voor de eerste keer hier afgehaald. We hebben enkele willekeurige sushi's gekozen, ongeveer 40 stuks voor 2 personen (wat meer als genoeg is ). Heel lekkere, verse sushi! Vriendelijke en heel propere bediening! Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 juli 2017 beoordeeld

Als je een regelmatige bezoeker bent van Japanse restaurants dan kan deze absoluut niet bekoren.
Misschien gewaardeerd door bezoekers die geen enkele kennis hebben van Japanse keuken en mede door de ontwapenende vriendelijkheid van de Nepalese uitbaters, krijgt dit restaurant positieve beoordelingen.
Doch de fijne en smaakvolle sushi bereidingen moet je hier niet zoeken, daar zijn echt andere adressen voor.
Mayonaises en dergelijke horen nu eenmaal niet thuis in Sushi.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Sushi Dendermonde bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Dendermonde geweest? Deel je ervaringen!