“As always, great!”
Beoordeling van Brasserie Bar Boef

Brasserie Bar Boef
Geclassificeerd als nr. 20 van 76 Restaurants in Dendermonde
22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hebben tijdens de sluitingsmaanden en een tijd erna gerenoveerd, het was al gezellig ervoor, nu hebben ze er een mooi uitgebreid terras bij en de binnenkant een opkikker gegeven. Het eten de bediening en de eigenaar zoals altijd allemaal in orde zoals we gewoon zijn. We komen hier graag en geregeld ook tijdens de lockdown bestelde we hier enkele malen.
Lekkere cocktails, lekkere tapas en hapjes. Allemaal verzorgd en origineel opgediend. Heel erg welkom gevoel!

Datum van bezoek: augustus 2020

8 september 2020 beoordeeld

Heel lekkere maaltijden afgehaald: porties waren voldoende. verhouding prijs/kwaliteit zit goed , al betaal je wel veel : je moet zelf afhalen, je kan niet in een gezellige taverne zitten, je mist de vriendelijke bediening. Alle begrip echter voor de moeilijke tijd voor tavernehouders.

Datum van bezoek: maart 2020
21 februari 2020 beoordeeld

Intussen al een aantal keer gepasseerd, maar nog nooit teleurgesteld. De lunchmenu is zeer redelijk van prijs en biedt een leuke manier om de zaak te leren kennen, maar het is bij de volle menukaart dat het restaurant echt schittert: traditionele Vlaamse keuken, maar steeds verfrissend aangepast met elementen uit Orientaalse en/of zuidelijke keuken. Mooie porties, voldoende keuze, uitgebreide drankkaart. De eigen gin-tonics zijn zeker een aanrader (komende van iemand die eigenlijk geen/weinig gin tonic drinkt).

Datum van bezoek: januari 2020
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond genoten van een Côte de L’Os in deze brasserie. Dit op aanraden van de bediening
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik €2,50 voor een klein potje saus wel prijzig vind
We werden verrast door er bij de Bakermat een intiem optreden werd gegeven en daardoor ons diner op het terras een muzikale omlijsting kreeg.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant waar we geregeld naar terug keren.
Fijne kaart, een keer iets anders dan altijd gewone steak met friet. Je kan ook een maaltijd vormen met vanalle appetizers. Zeker leuk met vrienden

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Brasserie Bar Boef bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Bar Boef geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.