“Heel lekker”
Beoordeling van Happy Days

Happy Days
Geclassificeerd als nr. 10 van 76 Restaurants in Dendermonde
17 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik at gewone heel lekkere hamburger met frietjes en ketchup.
Frieten werden op heel originele manier gepresenteerd. Mijn vriend sat slaatje geitenkaas : ook heel lekker. Gelijkvloers is gezelliger dan boven: een paar tafeltjes hebben gemakkelijker stoelen dan de metalen harde kaarsrechte vintage stoelen. Wel op tijd verwarming aansteken als het buiten maar 10 graden is.
Originele oude foto's in kader aan de muur.
Je kan er ook lekkere take away bestellen.

Datum van bezoek: oktober 2020
StevenGuiot, Eigenaar van Happy Days, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Hallo daar!
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie!
De harde stoeltjes... daar hebben we in niet-Corona-tijden kussentjes voor. Maar gezien we alle tafels & stoelen na het gebruik van elke klant opnieuw ontsmetten, moeten helaas de kussentjes ff wijken.
En wat betreft de verwarming , dorie toch ... ik dacht echt dat de ontvangst nog voldoende warm was! We werken eraan ... graag tot gauw opnieuw wanneer de horeca terug zijn best mag doen!

8 september 2020 beoordeeld

We aten er een lunch en die was lekker en origineel. Origineel kader met heel wat boeken in boekenrekken aan de muur. in hartje Dendermonde, vlakbij Grote Markt en winkelstraat.

Datum van bezoek: juni 2020
StevenGuiot, Eigenaar van Happy Days, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2020

Dankjewel voor de mooie woorden.

29 februari 2020 beoordeeld

Lekker ontbijt gehad met de vriendinnen.
Goed aanbod bij het ontbijtbuffet, gezellig decor, en super vriendelijke bediening.

20 februari 2020 beoordeeld

Het ontbijtbuffet is zeker aan te raden. Er is voldoende keuze en het personeel is ook heel vriendelijk. Het is heel gezellig en fijn om hier te komen!

20 februari 2020 beoordeeld

Een gezellig zaakje gelegen in Dendermonde. Vriendelijk personeel, ik ben hier al enkele keren komen ontbijten steeds wordt ik top bedient. Het ontbijt zelf heeft voldoende keuze en is lekker. Als iets op is kan je steeds vragen om bij te vullen. Het interieur heeft een huiselijke sfeer, je voelt je meteen thuis. Echt aanrader!

Reizigers die Happy Days bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen
Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Happy Days geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.