“Lekker gegeten in origineel kader”
Beoordeling van Happy Days

Happy Days
Geclassificeerd als nr. 10 van 76 Restaurants in Dendermonde
8 september 2020 beoordeeld

We aten er een lunch en die was lekker en origineel. Origineel kader met heel wat boeken in boekenrekken aan de muur. in hartje Dendermonde, vlakbij Grote Markt en winkelstraat.

Datum van bezoek: juni 2020
StevenGuiot, Eigenaar van Happy Days, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2020

Dankjewel voor de mooie woorden.

29 februari 2020 beoordeeld

Lekker ontbijt gehad met de vriendinnen.
Goed aanbod bij het ontbijtbuffet, gezellig decor, en super vriendelijke bediening.

20 februari 2020 beoordeeld

Het ontbijtbuffet is zeker aan te raden. Er is voldoende keuze en het personeel is ook heel vriendelijk. Het is heel gezellig en fijn om hier te komen!

20 februari 2020 beoordeeld

Een gezellig zaakje gelegen in Dendermonde. Vriendelijk personeel, ik ben hier al enkele keren komen ontbijten steeds wordt ik top bedient. Het ontbijt zelf heeft voldoende keuze en is lekker. Als iets op is kan je steeds vragen om bij te vullen. Het interieur heeft een huiselijke sfeer, je voelt je meteen thuis. Echt aanrader!

20 februari 2020 beoordeeld

Gezellige zaak, met vriendelijke bediening
Het ontbijt buffet is een echte aanrader
Een echte top ervaring

Reizigers die Happy Days bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen
Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Happy Days geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.