“Met een persoonlijke service”
Beoordeling van Happy Days

Happy Days
Geclassificeerd als nr. 12 van 71 Restaurants in Dendermonde
29 oktober 2017 beoordeeld

Aan te raden. Ambachtelijk, eerlijke prijs, verse producten, zeer gevarieerde kaart, verdieping boven net onder het dak van de galerij zorgt voor een gezellige huiselijke sfeer. Ik kom er graag.

Datum van bezoek: juni 2017

3 oktober 2017 beoordeeld

in een gezellig kader op de vlasmarkt van dendermonde vind je happy days . Kwam er eerder toevallig langs en vond het wel de moeite om nog eens terug te gaan .

18 september 2017 beoordeeld

In dit restaurant houden ze rekening met al je wensen.
De vegan chocoladetaart was heel lekker, wij zullen deze zeker nog bestellen :)
Het enige restaurant in Dendermonde dat zoveel lekkere veggi/vegan maaltijden op de kaart heeft staan.
Zeker en vast een (en veel meer) bezoekjes waard :)

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb met de kleindochter stukje chocolade taart gaan eten , ze zag er o zo lekker uit , Maar na de bestelling kwamen we te weten dat het taart was zonder eitjes en zonder suiker . Het was echt niet lekker . Mensen bak gewoon een lekkere chocoladetaart aub

Datum van bezoek: september 2017
Steven Guiot , Eigenaar van Happy Days, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Mevrouw,
Vooreerst vinden we het jammer dat je bezoek aan ons niet de verwachte voldoening bracht, tenslotte streven wij steeds met hart en ziel naar voldoening van al onze gasten en halen wij daar op onze beurt ook voldoening uit.
Zoals beschreven streven wij naar voldoening van al onze gasten, en nemen we dit ook vrij letterlijk wetende dat onze gasten bestaan uit mensen die de standaard gebakjes en etenswaren met eitjes, melk, vlees ... calorietjes zelfs het lekkerste vinden alsook uit mensen die ervoor kiezen om geen vlees of dierlijke producten te eten ... evenals mensen die zonder ervoor te kiezen gevoelig zijn aan allerlei allergenen en / of suikers.
Ik wil maar zeggen, onze gasten hebben een breed scala aan wensen waar wij steeds onze best voor doen ze naar ons kunnen in te willigen.

U, mevrouw kwam net zoals vele andere dames wel eens doen ons een bezoekje brengen met je kleindochtertje en koos er zelf voor om ons een chocoladetaart te laten aansnijden die op het buffet, nog in de bakvorm en onafgewerkt stond af te koelen.
Doordat ze nog warm was kon er echter geen bloemsuikerlaagje op (het zou er meteen zijn ingesmolten) , noch een ganache gezien deze niet zou opstijven op een warme taart.
We waren gelijk ook transparant naar u toe door mede te delen dat het een chocoladetaart was naar een veganistisch recept, desondanks bestelde u een stuk voor uzelf als voor je kleindochtertje.
Op de vraag bij het afruimen wat u ervan vond, wees u naar uw kleindochtertje met de melding :" Zij vond het niet zo lekker." Dat bleek ook, gezien u uw stukje wel had opgegeten en van het stukje van uw kleindochtertje slechts een fractie overbleef.
We vinden het dan ook vreemd dat u met de glimlach betaalt voor iets wat u hebt opgegeten ondanks dat u het niet lekker vond. Maar zoals gezegd, we hebben steeds gasten met de meest uiteenlopende voorkeuren.
Graag wil ik u er op wijzen dat een veelgehoorde reactie van andere klanten er één was van " Was dit veganistisch? Wel dat leert ons om voor dingen open te staan, ze was lekker"
Lang verhaal kort, we bakken gewoon lekkere taarten. Soms vegan, soms met eitjes en al het traditionele... maar het is al vaker gezegd, over smaken en kleuren kan je zelden discussiëren.
Over het gebrek aan vaardigheid om schriftelijk genuanceerd te recenseren daarentegen.

Steven

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezelligheid troef. Huiselijke sfeer, zeer vriendelijk jong koppel dat de zaak let veel liefde en overtuiging uitbaat. Lekker eten en drinken kom gewoon en overtuig u zelf

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Happy Days bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen
Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Happy Days geweest? Deel je ervaringen!