“Lekker genieten”
Beoordeling van Mirage

Mirage
Geclassificeerd als nr. 1 van 83 Restaurants in Dendermonde
14 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer super lekker gegeten bij Mirage. Steeds zeer vriendelijke bediening. Altijd verse producten.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: december 2021

12 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar Deinze stopten we in Dendermonde voor een lunch. We gingen het eerste restaurant binnen die we tegenkwamen, Mirage, zonder te reserveren. We waren heel tevreden en hebben super lekker gegeten. De prijs kwaliteit was dik in orde. We kozen voor de lunch en werden vriendelijk en vlot bediend.

Datum van bezoek: december 2021
14 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met twee voor een gezellig onderonsje en we namen - tijd genoeg - het suggestiemenu. Vooraf kregen we vijf (!) lekkere proevertjes die het beste beloofden op wat komen zou. Een Mirage gin van het huis (kruidig-zoetig) erbij, en aan de andere kant van de tafel een glas champagne, noblesse oblige...
Sint-jacobsvruchten met zwarte pens, rundscarpaccio en een perfect gegaarde hertenkalf filet met herfstgarnituur. Niets teveel, niets te weinig. Daarbij een fles Georgische oranjewijn (stond al lang op mijn te-proeven-lijstje) en een nougat ijs achteraf met een - waarom ook niet? - vrij sterke Irish coffee om af te sluiten.
Van dit soort restaurants word ik blij!

Datum van bezoek: november 2021
29 september 2021 beoordeeld

Op de maandag marktdag erg genoten van de lunch. Keuze tussen 3 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Ontvangst is zeer hartelijk, zelfs zonder reservering. Bediening met veel klasse. Perfecte prijs/kwaliteit. We komen zeker terug voor uitgebreider menu.

Datum van bezoek: september 2021
16 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekkere lunch, keuze uit drie voorgerechten en twee hoofdgerechten, en dit aan een héél democratische prijs.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Mirage bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen
Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Mirage geweest? Deel je ervaringen!