“Prijs kwaliteit tip top in orde”
Beoordeling van Mirage

Mirage
Geclassificeerd als nr. 2 van 76 Restaurants in Dendermonde
18 oktober 2020 beoordeeld

Wij hadden vrijdagavond geboekt net toen ze bekend maakte dat de horeca weer moet sluiten voor een maand. Je merkte de teleurstelling van het personeel, wat heel begrijpelijk is. Toch werden wij uitstekend bediend. Het eten was prijs kwaliteit tip top in orde.

8 oktober 2020 beoordeeld

Topkwaliteit en geweldige service tegen betaalbare prijzen. Ongedwongen genieten in een gezellig kader.

8 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de suggestie menu genomen, altijd zeer lekker en gevarieerd. Dessertje was voor mij net teveel, maar een lekkere koffie met een klein zoetigheidje bij is voor mij even goed! Vriendelijke en correcte bediening. We komen terug!

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Good honest food aan leuke betaalbare prijzen. Onverwacht hier beland en heel erg goed meegevallen. We komen zeker eens terug!

Datum van bezoek: september 2020
5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren en zijn nog steeds elke keer blije klanten :-) Lekker eten, mooie presentatie, voldoende grote porties en goeie bediening.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Mirage bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Mirage geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.