“Opa kende nog een goed Grieks restaurant in Dendermonde ...”
Beoordeling van Zorba

Zorba
Geclassificeerd als nr. 26 van 76 Restaurants in Dendermonde
5 januari 2020 beoordeeld

Nog nooit zo onvriendelijk bedient geweest en direct op de pot mogen gaan zitten bij thuiskomst ...
Helaas kan je geen 0 sterren geven

Datum van bezoek: januari 2020

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier al een paar keer geweest.
Dit restaurant heeft zijn aparte sfeer, vooral door de knorrige grootvader die hier duidelijk de 'runner' is.
De manier waarop hij zijn gasten ontvangt en verder behandelt, heeft iets verkeerds, maar ook weer niet.
Sommige gasten zullen zich storen aan zijn 'gedrag' maar ik accepteer zijn eigenheid. Je bent hier in een Grieks restaurant. ..een 'familiebedrijf'.
No fake! No nonsens!
Je hoeft niet naar Griekenland te reizen om je smaakpapillen eens mediterraans te laten 'huppelen'.
Als je een kwartiertje na de maaltijd nog steeds die Griekse smaak in je 'bocca' proeft dan is het ok.
En zo is het hier ook.
Ik ging voor basic-food: een lamsbrochette.
Iets te droog gebakken maar ok.
Geen saladdressing extra is positief.
Je weet na de maaltijd terug hoe rode ui smaakt. En niet hoe de dressing proeft.
Geen camouflage.
Op mijn vraag of je vegetarisch kon eten was het antwoord eerder: "Neen"
Maar als je reserveert en je wil wat vegetarisch dan moet je dat gewoon melden bij de reservatie. Mama in de keuken lost dat wel op met linzen of iets dergelijks.
Correct alweer.
Een typisch dessertje vroeg ik.
Mooi lekker zoet ...enkel de koffie was een filtertje. Beetje spijtig.
Ik kom terug maar niet in het weekend...dan is er te veel 'volk' in dit restaurant en dát is een goed teken..geloof me vrij!

Datum van bezoek: februari 2019
26 januari 2019 beoordeeld

Al decennia lang hetzelfde. Niet slecht maar ook niet bijzonder.
De oude baas blijft er naast de toog de boel observeren en de jonge generatie bijsturen.

Datum van bezoek: januari 2019
7 september 2018 beoordeeld

Raar dat dit restaurant zo wordt aangeprezen?
Mixed grill besteld, vlees was droog en aangebrand .Niet lekker.
Je krijgt wel veel.
Eén keer ,maar ook de laatste keer.

Datum van bezoek: augustus 2018
31 augustus 2018 beoordeeld

Lekkere maaltijden , dagverse groenten op Griekse wijze geserveerd .
Het voorgeschotelde vlees was lekker mals en lekker op zijn Grieks gekruid .

Echt een aanrader om in deze sfeer de maaltijd te nuttigen !

Onze groep zal zeker nog verschillende malen langs gaan !

De kwaliteit van de maaltijden zijn zeer goed .

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Zorba bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Zorba geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.