“Zeer koele bediening eten heel lekker”
Beoordeling van Restaurant 't Truffeltje

Restaurant 't Truffeltje
Geclassificeerd als nr. 7 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Internationaal
18 oktober 2020 beoordeeld

Spijtig van de koele, pretentieuze bediening. Je krijgt er niet echt de gezelligheid bij. Allemaal heel zakelijk, kleine wijziging aan het menu hiervoor werd een kost aangerekend van 9 euro per persoon. Ik heb hier niet direct een probleem mee, als men dit ook vermeld. Maar gewoon bijschrijven op de rekening zonder enige verklaring dat is een brug te ver.
Het eten was zeer lekker maar de bediening overschaduwde de beleving. Spijtig.

Datum van bezoek: oktober 2020

18 oktober 2020 beoordeeld

Wij hadden een tafel gereserveerd voor 6 personen, op diezelfde avond kreeg 1 van de koppels te horen dat er een Corona besmetting was en zij in quarantaine moesten en dus niet mee konden gaan eten. Bij aankomst in het restaurant dit onmiddellijk gemeld en de reactie van de gastvrouw was niet wat we hadden verwacht, maar de tafel van 6 werd toch aangepast naar 4. Wij bestelden de verkorte versie van het zaterdag menu waarop een tarbot gerecht stond alsook een patrijs gerecht. Normaal was de tarbot niet inbegrepen in de verkorte versie maar vermits we de laatste dagen al enkele keer patrijs hadden gegeten (wild seizoen) vroegen we of we niet het tarbot gerecht konden verkrijgen ipv het patrijs gerecht. Dit zou geen probleem zijn als de keuken akkoord ging. We hebben dus uiteindelijk de tarbot gegeten. Het moet gezegd dat alle gerechten die we hebben gegeten zeer lekker waren.
Onze grootste teleurstelling kwam bij het overhandigen van de rekening. Bleek dat er voor de wijziging van de gerechten een supplement werd aangerekend van 36€. Hierover werd er nooit melding gemaakt en als antwoord kregen we te horen dat deze wijziging extra werk was in de keuken. Begrijpen wie het begrijpen kan maar beide gerechten stonden in het menu dus voor mij was er geen extra werk.
Wij zijn dus het truffeltje buiten gegaan met een slecht gevoel en met een onbegrijpelijk antwoord van de gastvrouw.

Datum van bezoek: oktober 2020
30 augustus 2020 beoordeeld

Kwamen hier voor de 2de keer eten
Etenwas voortreffelijk maar de bediening ondermaats.
Alles behalve vriendelijk
En dat in coronatijden waar restaurants het al niet makkelijk hebben
Heel erg jammer
Wij komen hier niet meer terug
Uit eten gaan moet een plezier zijn en voor de prijs mag je verwend worden

Datum van bezoek: augustus 2020
16 augustus 2020 beoordeeld

We namen hier de verkorte versie van het menu (4 gangen) met aperitief ( een glas Champagne); koffie en aangepaste wijnen. De gerechten waren super lekker. De aperitiefhapjes en amuses zeer origineel en een ware streling voor de tong. Ook de zoete versnaperingen bij de koffie waren fijn en verrassend en werden voorafgegaan door een zeer speciale sorbet. De uitgelezen wijnen versterkten de smaken van de gerechten en vice versa. Kortom een hemelse maaltijd op sterrenniveau. Ook bij het ontvangen van de rekening (276 euro voor 2 personen) hebben we eventjes sterretjes gezien. Ook de bediening was correct, maar zakelijk en het (design-)interieur best gezellig, maar iets te donker naar onze smaak. We hadden zicht op de open keuken en zijn nog altijd onder de indruk over de snelheid vaardigheid en nauwkeurigheid waarmee de chefkok en zijn souschef schilderijtjes op de borden toverden. Kortom een echte aanrader en ongetwijfeld het beste restaurant in Dendermonde.

Datum van bezoek: augustus 2020
16 februari 2020 beoordeeld

Intussen een aantal keren hier gegeten, steeds super. Wat sommigen schrijven over er gaan eten met een Bongo klopt niet, wij zijn steeds correct behandeld, nergens weggezet, je krijgt de verkorte versie van het menu en kan steeds, mits bijbetalen, de degustatiemenu nemen. Steeds uitmuntend eten, steeds vriendelijke en correcte bediening, steeds een heldere factuur. Dit is een klasse restaurant zijn ster waardig. Pol en Greta, heel erg bedankt voor een superzondag, we hebben genoten van begin tot eind. Vriendelijke groeten.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant 't Truffeltje bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Restaurant 't Truffeltje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.