“top! ”

't Blaffetuurken
Geclassificeerd als nr. 39 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn niet zoveel recente reviews van deze zaak, vandaar dat ik de moeite neem om er eentje te schrijven. Wat mij betreft is deze zaak wat ongewaardeerd tegenover de meer gekende resto’s in de (ruime) buurt. Interieur zeer gezellig, opvallend uitgebreide kaart en wat je ook kiest... zoooo lekker! Voor elk wat wils; ook kids vinden een ruime keuze aan pizza ea. De ‘sole meunière’ pas subliem (en vriendelijk geprijsd) net als de kreeft van de suggestiekaart. Parking niet alleen langs de straat, maar ook achteraan de zaak, al moet je wat zoeken.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2019 beoordeeld

Van 't Blaffetuurken zou je niet denken dat je te maken hebt met een Italiaans restaurant. Maar vergis je niet : het eten is op en top Italiaans, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: augustus 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

T was een tijdje geleden dat we er gaan eten waren maar aan de kwaliteit en vriendelijkheid niets op aan te merken een aanrader momenteel is de patrijs super lekker

Datum van bezoek: oktober 2018
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere keuken Italiaans of franse keuken met italiaanse toets. Bereid om kleine aanpassingen te doen.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening

Datum van bezoek: april 2018
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot restaurant. Vreemde naam voor italiaanse keuken. Zeer bekwame kok, heel erg lekker eten. Genoten van zowel pasta, pizza als escalope. Heel grote kaart met veel keus.
Dus, eten is goed. Maar bediening minder goed.
Wel vriendelijk maar chaotisch en slordig. Vrij lang wachten steeds. 1 persoon glutenvrij, zijn ze niet op voorzien, de ober had zelfs nog nooit van gluten gehoord. Moeilijke communicatie in het algemeen, lastig.
Dus, lekker eten ja, maar matige bediening.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die 't Blaffetuurken bekeken, bekeken ook

Sint-Gillis-bij-Dendermonde, Oost-Vlaanderen

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In 't Blaffetuurken geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.