“Zeer gezellig brasserie’tje”

Brasserie 'Fier'
Geclassificeerd als nr. 24 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Belgisch, Frans
11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig brasserie’tje ! Heel lekker gegeten voor een mooie prijs ! (Niet te duur)
Hadden redelijk laat gereserveerd en hebben echt op ons gemak en gezellig helemaal alleen zonder andere klanten rustig kunnen eten en en dessert gegeten. Zeker een aanrader voor wie eens gezellig zou willen gaan eten met z’n tweetjes !

Datum van bezoek: november 2019

25 oktober 2019 beoordeeld

Wat was het weer gezellig hier te zijn gezellig top eten en bediening steeds voor herhaling vatbaar met dank aan de chef kok hebben super lekker gegeten dikke proficiat met veel plezier geef ik dit door aan vrienden top zaak xxx

Datum van bezoek: oktober 2019
4 februari 2019 beoordeeld

rustige gezellig restaurantje met wat plaatselijke specialiteiten op een gewone eerlijke manier gebracht met leuke suggesties

Datum van bezoek: januari 2019
7 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adresje toevallig ontdekt en het was zeker geen teleurstelling. Alles zeer vlot verlopen, de bediening was super vriendelijk. Voldoende keuze op de kaart en de gekozen gerechten waren lekker bereid en mooi gepresenteerd ! Desert was ook heerlijk!
Het ziet er ook een leuke gezellige plaats uit om in de zomer op het terras te zitten
Een goede vondst

Datum van bezoek: januari 2019
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze B&B-uitbaatster gingen we naar deze brasserie. Vrij ruime zaak maar voor een zaterdagavond was er weinig volk waardoor het niet zo gezellig was. Het eten daarentegen was goed. We kozen voor de T-bonesteak en de gegrilde zalm. Ruime keuze op de wijnkaart maar de meesten enkel per fles verkrijgbaar. Prijs misschien iets aan de duurdere kant.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Brasserie 'Fier' bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Brasserie 'Fier' geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.