“Eten afgehaald. Vriendelijke mensen. Heel lekker eten”
Beoordeling van Naxos Island

Naxos Island
Geclassificeerd als nr. 9 van 76 Restaurants in Dendermonde
10 februari 2021 beoordeeld

Had van het restaurant gehoord door mondelinge reclame en was nieuwsgierig. Heb voor mij en mijn vrouw de lamsbrochette besteld. Zeer lekker gegeten. Kreeg bijna het gevoel dat ik op verlof was.

Datum van bezoek: februari 2021

26 september 2020 beoordeeld

Service was uitstekend. Heel vriendelijke dames. Gezellige omgeving. En vooral lekker gegeten. Meze en Meze Naxos zijn aan te raden en ook de lamscotteletjes en kleftiko (suggestie). Porties zijn meer dan voldoende, zelfs voor grote eters :-)

Datum van bezoek: september 2020
10 februari 2020 beoordeeld

Met een stevig onweer aangekomen, de electriciteit viel geregeld uit, wat een 'raar' gevoel gaf. De schotels waren oké, maar dat was het dan ook. Bij een Griek verwacht ik wat meer, wat sfeer, wat muziek en zang, wat extra ouzo...

Datum van bezoek: september 2019
12 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk en eerlijk grieks eten in een mooie aangename zaak. Er zijn niet zo heel veel plaatsen maar dit geeft een gezellige sfeer en er is een open keuken wat zeker een pluspunt is. De bediening is heel vriendelijk en er volgt steeds een likeurtje of metaxa van het huis. De schotels zijn mooi, lekker en zeker genoeg. Wij komen zeker weer

Datum van bezoek: januari 2020
20 december 2019 beoordeeld

De visbrochette bij Naxos is...subliem.
No nonsens...just good food.
Zacht gegaard..niet gegrild ..dus doorzachte smakelijke pepers en uien..
Kabeljauw..Zalm..scampies.. gamba...
Ook een toetje linzen en rode biet 'on the side' nodigen je uit om minstens te proeven.
Correcte bediening door charmante jonge dames die goed naar hun moeder hebben geluisterd.
Ik kom hier graag...maar volgende keer wil ik eens lunchen.
Overigens op eenvoudige vraag krijg je gratis WiFi...ook nog steeds interessant!
Must do in Dendermonde..maar liefst tijdig reserveren en geloof mij..dát is een goed teken !

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Naxos Island bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Naxos Island geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.