“Proper, Italiaan”

la Piazza
Geclassificeerd als nr. 5 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Italiaans
14 augustus 2020 beoordeeld

Klein restaurantje met nog steeds de klassieke Italiaanse gerechtjes. Prijs voor pizza en pasta’s zit goed, enkel de andere gerechten vallen prijs/kwaliteit nog duur uit (vis uit de suggesties en scalopina). Wijn per glas is €6. Bediening is vriendelijk, restaurantje is klein, dus reserveren is nodig. Is een propere, nette 0laats, wat toch ook wel belangrijk is, zeker in coronatijden. Prijs/kwaliteit correct. Niet gesch8kt voor rolstoelgebruikers.

Datum van bezoek: juli 2020

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We reserveren voor 6 personen, en werden correct ontvangen. Er werd ons wel verzocht om slechts 4 verschillende gerechten te kiezen. Dit was voor ons geen probleem. We bestelden 2 pizza's om te delen bij het aperitief. Deze waren zeer lekker. Iemand van ons gezelschap had pasta met zeevruchten...zeer lekker. Iemand pasta vongolé, ook die was prima. 4 personen van onze groep bestelden gegrilde scampi 's met zuiderse groenten. Dit bleek sla en tomaat te zijn en de scampi 's waren heel onsmakelijk zwart gegrild. Voor 50€ per persoon hadden we toch iets meer verwacht. Verzorgde locatie maar wij besloten toch de koffie ergens anders te drinken.

Datum van bezoek: juli 2020
3 maart 2020 beoordeeld

Mijn echtgenote en ik hadden onder de middag een uurtje om ergens te gaan eten in Dendermonde, het werd La Piazza. Bij het binnenkomen werden we correct begroet, niet echt hartelijk zoals ik op hun site voordien gelezen had. Eens gezeten kregen we enkel een aperitiefkaart aangeboden, waarna de dienster terug vertrok. We hadden liever ook onmiddellijk de spijskaart gekregen, nu voelde het aan alsof je een apero diende te nemen, wat we niet deden. Onze keuze viel voor wat mij betreft op de scampi’s met look en pasta, mijn echtgenote nam een vegetarische pasta. Het bord dat ik aangeboden kreeg zag er niet alleen héél lekker uit, het smaakte heerlijk. Kwaliteitsvolle grote perfect gebakken scampi’s, een lichte roomsaus met voldoende look maar toch niet teveel en pasta waarvan ik vermoed dat die huisgemaakt was, heerlijk vers. Een absolute aanrader. De vegetarische pasta van mijn echtgenote was goed, zonder meer. Had hij een stuk kruidiger geweest, dan was hij perfect geweest. We dronken er enkel een cola en een bruisend water, geen alcohol. Heel jammer dat er bij de lekkere Segafredo koffie op het einde enkel een armtierig Lotus speculoosje werd gegeven, dat kan beter. We werden correct ‘uitgezwaaid’. Ze krijgen zeker nog een bezoekje van ons.

Datum van bezoek: maart 2020
15 februari 2020 beoordeeld

dit kleine restaurant in het centrum van Dendermonde zorgt voor een goede Italiaanse keuken, passende wijn en aperitief, zeer vriendelijke bediening. Minpuntje, we zaten in het achterste gedeelte en dit was zeer rumoerig, teveel klanten op te kleine ruimte

Datum van bezoek: januari 2020
9 januari 2020 beoordeeld

Amai, super gezellig genieten & lekker! De prijs ligt wel hoog, maar het is het zeker waard! En ze spreken er allemaal Italiaans, je waant je net in Italië <3

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die la Piazza bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In la Piazza geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.