“Ga er niet heen!”

APPELSVEER
Geclassificeerd als nr. 12 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
28 augustus 2020 beoordeeld

Nog nooit in mijn leven zo een onvriendelijke gastvrouw tegengekomen. Ook ontgoocheld in het eten. In deze prijsklasse mag het culinair niveau toch hoger liggen. Ik heb op heel wat plaatsen al veel lekkerdere dingen gegeten aan een lagere prijs. Met een ontevreden gevoel naar buiten gestapt. Blijf er weg!

Datum van bezoek: augustus 2020

26 juli 2020 beoordeeld

We zijn hier geweest op een zonnige zondagmiddag in juli samen met vrienden.
Door het mooie weer konden we buiten op het terras eten wat met deze Corona toestanden mooi meegenomen was. Het was er heel gezellig en we waanden ons op een terrasje in het zuiden...
We namen het 3 gangen menu en waren blij verrast wat we op ons bord kregen voor die prijs!
Gravad lax als voorgerecht en kip als hoofdgerecht. Misschien niet echt origineel maar het was smaakvol en op een mooie manier gepresenteerd.
Alles wordt er zelf gemaakt... van het fantastische brood tot de koekjes bij de koffie.
De gastvrouw was heel vriendelijk en de bediening ok
Ik ben een beetje verwonderd over sommige negatieve commentaren hier.
Misschien komt dit doordat men teveel vergelijkt met het sterrenrestaurant Ebdiep waar hij vroeger de chef was ? Je mag dit niet vergelijken !
Ik denk niet dat het de bedoeling is vd chef om opnieuw een sterrenrestaurant te runnen.
Hij kiest denk ik eerder voor een gewone smaakvolle keuken voor een democratische prijs.
Een 3 gangen menu voor 30 € was meer dan correct prijs/kwaliteit voor wat we op ons bord kregen.
De gangen kwamen niet te vlug na mekaar wat ik een voordeel vind...
Zo heb je tijd om tussendoor wat te praten met elkaar en moet je je niet in een record tempo volproppen...om vlug plaats te maken...
Het was een eerste kennismaking maar we gaan zeker terug !

22 juli 2020 beoordeeld

Had zeker meer verwacht voor iemand met 13/20. Bediending goed maar het eten was beneden niveau. Heel jammer. .Zeker niet voor herhaling vatbaar.

21 juli 2020 beoordeeld

Fietsen en ijsjes eten kan je overal maar tijdens "HET" een ijsje eten kan je enkel in het Appelsveer!

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de 13,5/20 beoordeling in de Gault-Millau hier gereserveerd.

De bediening was hartelijk, maar miste enige professionaliteit die ik gewend ben in deze prijsklasse. Het was bv. niet evident om drank te bestellen. Toen ik dessert bestelde vroegen ze bv. niet of ik er graag slagroom bij had. Het personeel bediende tegelijk de ijsbar op het terras en was vaak afwezig.

De gerechten waren lekker, maar minder goed dan in andere restaurants met een gelijkaardige score in mijn gids.

De verse muntthé werd met lauw water geschonken, de meegeleverde versnaperingen hadden net iets te lang in de oven gezeten.

Al bij al gezellige namiddag beleefd

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die APPELSVEER bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In APPELSVEER geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.