Beoordeeld op 13 april 2019

Prachtige b&b gerund door een zeer vriendelijke en professionele gastvrouw. Schitterende kamer en badkamer waar niets op aan te merken valt. Een adresje om zeker te onthouden. Ga je naar Dendermonde of moet in de buurt zijn, aarzel dan zeker niet om hier te overnachten.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Een zeer goed verblijf met een bijzonder vriendelijke, lieve gastvrouw.

Ruime kamers, schoon. Aan een doorgaande weg dus goed bereikbaar, maar omdat er nog een ruime parkeerplaats tussen zit geen last van het verkeer.

Zeer gastvrij. Geen minpunten, een echte aanrader!!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2018

De B&B van Mevrouw Lucienne is de ideale mix van professionaliteit en gezelligheid. We logeerden in een ruime,nette kamer van het prachtige etablissement.
Mevrouw Lucienne hielp ons in het vinden van de meest geschikte restaurantjes en gaf ons tips om ons verblijf en activiteiten aangenamer te maken.
We waren verrast door de klassevolle hotelservice ( verse handdoeken ; opgemaakt bed) en het lekkere ontbijt met overwacht extraatje ( profiteroles....aardbeitjes ).
Kortom : een aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Al het zoveelste jaar op rij hebben we genoten van de gastvrijheid van mevr Lucienne.Het voelt aan als thuiskomen bij goede vrienden.Proef het plaatselijke bier en wandel naar deze mooie stad.Authentiek gebleven en dat siert de eigenares.Een ontbijt met vers fruit en alles op en aan.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 juni 2016 via mobiele applicatie

hier 1 nachtje verbleven omdat we naar een huwelijksfeest moesten en dit is ons zeer goed bevallen. De gastvrouw was zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De kamer was meer dan in orde zelfs beter dan sommige hotels waar ik al geweest ben Koffie en thee op de kamer etc..
Het ontbijt was ruim voldoende en uitgebreid, voor ieder wat wils. Ook konden we zelf beslissen wanneer we wouden ontbijten dat komt ook niet vaak voor.
Als je zoekt naar een goede overnachting in dendermonde voor een redelijke prijs moet u zeker naar hier komen.

Datum van verblijf: juni 2016