“Topkeuken en bediening”

Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 2 van 170 Restaurants in Dendermonde
Prijsklasse: € 45 - € 65
Keukens: Frans
Beschrijving: Bekijk onze take away menu tijdens de Lockdown en dit vanaf 1 mei! Zie www.davincirestaurant.be/chefs-culina-menu/
12 augustus 2023 beoordeeld

zeer lekker gegeten. Prima kwaliteit tegen een correcte prijs. Zeer persoonlijke aanpak en bediening. Niks op aan te merken. Wegens allergie kon ik een bepaald gerecht niet eten, dit werd perfect opgevangen door de chef. Ook de wijnen TOP. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

12 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Als naar gewoonte, top ervaring !
Sfeer, smaken, combinaties matchen voor een gezellige culinaire ervaring die steeds de verwachtingen overtreft.
Wij blijven alvast zeer grote fans !

Datum van bezoek: mei 2023
12 februari 2023 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Aangenaam interieur, tafels ver genoeg uit elkaar om een leuk gesprek te hebben. We namen het zilver menu. Zeer fijn en lekker eten. Tongstrelend en een lust voor het oog. Verrassende maar zeer geslaagde combinaties soms.
Voor goede eters mochten de porties wat groter zijn en met de begeleidende wijntjes werd slechts zuinig geschonken.
Alles is duur geworden maar een rekening van 100 euro per persoon vonden we er toch over.

Datum van bezoek: februari 2023
20 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing. Een avond die mijn verwachtingen volledig heeft overtroffen.
Een superlekkere menu van eerste hapje tot en met dessert. De chef kan er wat van! Daarnaast een zeer vriendelijke gastvrouw die je correct en erg vriendelijk bedient en de wijnen serveert. En dit alles aan een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ik heb onmiddellijk m'n volgende reservatie al gemaakt. Dankjewel voor de heerlijke avond!

Datum van bezoek: oktober 2022
8 mei 2022 beoordeeld

Ongelooflijk lekker gegeten! Verfijnde smaken! Prachtig interieur en zeer vriendelijke en fijne bediening. Voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Da Vinci bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen
Dendermonde, Oost-Vlaanderen

Zele, Oost-Vlaanderen

In Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!