“Alle aspecten van het smakenpallet”
Beoordeling van Da Vinci

Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
Beschrijving: Bekijk onze take away menu tijdens de Lockdown en dit vanaf 1 mei! Zie www.davincirestaurant.be/chefs-culina-menu/
19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel variatie in het menu met verschillende nieuwe smaken. Enkel jammer van het peuzelwerk bij de babykreeft en het haantje...

Datum van bezoek: juli 2020

14 juni 2020 beoordeeld

Prachtig, geweldig, lekker !!!!! Vaderdag werd super hierdoor. Dikke pluim op de hoed. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2020
4 mei 2020 beoordeeld

In coronatijd zorgt Da Vinci af en toe voor een afhaalmenu. Een driegangenmenu mét aperohapje. Prima verzorgd, veel smaak en heel lekker. Prijs/kwaliteit Top!

Datum van bezoek: mei 2020
23 februari 2020 beoordeeld

Top keuken met prachtige presentaties en smaakcombinaties. Gezellige sfeer. Aangename en vriendelijke bediening. Sterwaardig.

Datum van bezoek: februari 2020
18 februari 2020 beoordeeld

We hebben heel erg lekker gegeten bij Da Vinci. Een 4-gangenmenu was niet overdreven. Mooi uitgezochte combinaties in sierlijk gepresenteerde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Da Vinci bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.