“Heerlijke drie-gangenmenu @home”
Beoordeling van Da Vinci

Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
Beschrijving: Bekijk onze take away menu tijdens de Lockdown en dit vanaf 1 mei! Zie www.davincirestaurant.be/chefs-culina-menu/
4 mei 2020 beoordeeld

In coronatijd zorgt Da Vinci af en toe voor een afhaalmenu. Een driegangenmenu mét aperohapje. Prima verzorgd, veel smaak en heel lekker. Prijs/kwaliteit Top!

Datum van bezoek: mei 2020

23 februari 2020 beoordeeld

Top keuken met prachtige presentaties en smaakcombinaties. Gezellige sfeer. Aangename en vriendelijke bediening. Sterwaardig.

Datum van bezoek: februari 2020
18 februari 2020 beoordeeld

We hebben heel erg lekker gegeten bij Da Vinci. Een 4-gangenmenu was niet overdreven. Mooi uitgezochte combinaties in sierlijk gepresenteerde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020
17 februari 2020 beoordeeld

Eigenlijk komen we te weinig eten in Da Vinci. Wat de keuken betreft: top. Lekker, mooi gepresenteerd. Af. In een aangenaam rustig tempo. Bediening: ongedwongen, fijn ook dat maar 1 persoon alles geregeld krijgt in de zaal zonder dat iemand zit te wachten. Op zaterdag enkel de menu te verkrijgen, begrijpelijk. Reserveren is nodig, lekker eten gaat er vanzelf. Interieur mag wat mij betreft wat warmer, maar dat is persoonlijke smaak.

Datum van bezoek: januari 2020
13 februari 2020 beoordeeld

Heel aangename bediening! Lekkere gerechten! Zeker de moeite waard om terug te keren!
Gezellig interieur!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Da Vinci bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.