“Bezoekje aan Da Vinci de moeite waard!”
Beoordeling van Da Vinci

Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
Beschrijving: Bekijk onze take away menu tijdens de Lockdown en dit vanaf 1 mei! Zie www.davincirestaurant.be/chefs-culina-menu/
18 februari 2020 beoordeeld

We hebben heel erg lekker gegeten bij Da Vinci. Een 4-gangenmenu was niet overdreven. Mooi uitgezochte combinaties in sierlijk gepresenteerde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020

17 februari 2020 beoordeeld

Eigenlijk komen we te weinig eten in Da Vinci. Wat de keuken betreft: top. Lekker, mooi gepresenteerd. Af. In een aangenaam rustig tempo. Bediening: ongedwongen, fijn ook dat maar 1 persoon alles geregeld krijgt in de zaal zonder dat iemand zit te wachten. Op zaterdag enkel de menu te verkrijgen, begrijpelijk. Reserveren is nodig, lekker eten gaat er vanzelf. Interieur mag wat mij betreft wat warmer, maar dat is persoonlijke smaak.

Datum van bezoek: januari 2020
13 februari 2020 beoordeeld

Heel aangename bediening! Lekkere gerechten! Zeker de moeite waard om terug te keren!
Gezellig interieur!

Datum van bezoek: december 2019
4 september 2019 beoordeeld

Smaakbommetjes van bij aperitief tot.aan dessert.
Maaltijd met veel zorg en toewijding klaar gemaakt.
En dit alles zeer stikvol opgediend in een gezellig restaurant.
Absolute aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Verfijnde gastronomie voor een goede prijs!
Prachtige presentatie, de smaken waren super en de wijnen pasten perfect.
Zeker een aanrader voor mensen die een verfijnde keuken appreciëren.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Da Vinci bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.