“Klein, gezellig top restaurant!”
Beoordeling van Da Vinci

Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
Beschrijving: Bekijk onze take away menu tijdens de Lockdown en dit vanaf 1 mei! Zie www.davincirestaurant.be/chefs-culina-menu/
25 augustus 2019 beoordeeld

Verfijnde gastronomie voor een goede prijs!
Prachtige presentatie, de smaken waren super en de wijnen pasten perfect.
Zeker een aanrader voor mensen die een verfijnde keuken appreciëren.

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische zaak, altijd weer verrassende smaken op top niveau. Mooi gepresenteerd. Super bediening lekker eten met aangepaste dranken. Zeker een aanrader. Chef's culina is fantastische ervaring.

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen na lang erover te babbelen eigenlijk eten bij Da Vinci.
Het was tot in de puntjes!!!
In ons gezelschap was iemand met allergieën. Geen probleem dit was op voorhand gezegd en in de keuken rekening mee gehouden.
Eten was heel fijn en lekker. Wij namen allemaal de bob formule van de aangepaste wijnen. Wj zijn niet zo een wijn drinkers om hele glazen te nemen, dus dit was perfect voor ons. Evenals heel lekker passende wijnen.
In ons gezelschap was iemand die heel slecht nieuws kreeg. De gastvrouw was zo lief en subtiel bracht ze een pakje tissues. Ikzelf heb jaren in een zaak dicht tegen mensen gewerkt, waardoor ik heel gevoelig ben aan zo een dingen. Dit waren ook de kleine gebaartjes waar wij even tijd voor namen en zal ook nooit vergeten worden!!!
Wij komen zeker terug! Zo lekkere gerechtjes!
Evenals het kader is heel gezellig, warm maar toch veel moderne indrukken. Ook gezellig is dat je niet alleen zat maar toch niet gevoel had dat er full house was.
Doe zo verder! Men zege het voort!!!

24 juni 2019 beoordeeld

topkwaliteit en steeds top bediening in een heel mooi kader, prijs kwaliteit absolute topklasse, kortweg TOP zaak

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben sinds 2 jaar geveld door anosmie, dus kan ik niet meer recenseren op geur.
Daar waar veel restaurants mij nu gemakkelijk tegen steken qua mondgevoel, blijft het hier ook voor mij gewoon top.
Stel u voor: nadat ik Miranda hierover verteld had, kwam Jurgen mij naderhand nog enkele proevertjes brengen die wat extremer waren van smaak. Is dat niet attent? Zo lief en vriendelijk werd ik nog nergens bediend.
Wij komen terug, dat is wel duidelijk zeker?

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Da Vinci bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.