“Zo attent”
Beoordeling van Da Vinci

Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
Beschrijving: Bekijk onze take away menu tijdens de Lockdown en dit vanaf 1 mei! Zie www.davincirestaurant.be/chefs-culina-menu/
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen na lang erover te babbelen eigenlijk eten bij Da Vinci.
Het was tot in de puntjes!!!
In ons gezelschap was iemand met allergieën. Geen probleem dit was op voorhand gezegd en in de keuken rekening mee gehouden.
Eten was heel fijn en lekker. Wij namen allemaal de bob formule van de aangepaste wijnen. Wj zijn niet zo een wijn drinkers om hele glazen te nemen, dus dit was perfect voor ons. Evenals heel lekker passende wijnen.
In ons gezelschap was iemand die heel slecht nieuws kreeg. De gastvrouw was zo lief en subtiel bracht ze een pakje tissues. Ikzelf heb jaren in een zaak dicht tegen mensen gewerkt, waardoor ik heel gevoelig ben aan zo een dingen. Dit waren ook de kleine gebaartjes waar wij even tijd voor namen en zal ook nooit vergeten worden!!!
Wij komen zeker terug! Zo lekkere gerechtjes!
Evenals het kader is heel gezellig, warm maar toch veel moderne indrukken. Ook gezellig is dat je niet alleen zat maar toch niet gevoel had dat er full house was.
Doe zo verder! Men zege het voort!!!

Datum van bezoek: juli 2019

24 juni 2019 beoordeeld

topkwaliteit en steeds top bediening in een heel mooi kader, prijs kwaliteit absolute topklasse, kortweg TOP zaak

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben sinds 2 jaar geveld door anosmie, dus kan ik niet meer recenseren op geur.
Daar waar veel restaurants mij nu gemakkelijk tegen steken qua mondgevoel, blijft het hier ook voor mij gewoon top.
Stel u voor: nadat ik Miranda hierover verteld had, kwam Jurgen mij naderhand nog enkele proevertjes brengen die wat extremer waren van smaak. Is dat niet attent? Zo lief en vriendelijk werd ik nog nergens bediend.
Wij komen terug, dat is wel duidelijk zeker?

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen in de aangename zaal. We kozen het menu "chef's culina" bestaande uit:
- Malderse asperges met oosterscheldekreeft, noordzeegarnaal en gerookte mousseline
- Lam 24u gegaard met rabarber, feta en salie
- Kalf 'Peters farm' met doperwten, mini-asperge en jonge wortel
- Assortiment kazen gekozen door de chef
Lekkere en creatieve gerechtjes, perfect op smaak.
De bijpassende wijnen waren goed.
De bediening was zeer vriendelijk.
De kwaliteit/prijsverhouding correct.
Een adresje om terug te komen!

Datum van bezoek: mei 2019
3 mei 2019 beoordeeld

Ongelooflijke lekkere gerechten. Super warme bediening.
Enige restaurant die het aandurft om te komen voor ons met al onze allergenen.
Meer dan de moeite waard.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Da Vinci bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.