“we komen hier vaker, telkens gewoon absolute top”
Beoordeling van Da Vinci

Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Frans
Beschrijving: Bekijk onze take away menu tijdens de Lockdown en dit vanaf 1 mei! Zie www.davincirestaurant.be/chefs-culina-menu/
24 juni 2019 beoordeeld

topkwaliteit en steeds top bediening in een heel mooi kader, prijs kwaliteit absolute topklasse, kortweg TOP zaak

Datum van bezoek: juni 2019

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben sinds 2 jaar geveld door anosmie, dus kan ik niet meer recenseren op geur.
Daar waar veel restaurants mij nu gemakkelijk tegen steken qua mondgevoel, blijft het hier ook voor mij gewoon top.
Stel u voor: nadat ik Miranda hierover verteld had, kwam Jurgen mij naderhand nog enkele proevertjes brengen die wat extremer waren van smaak. Is dat niet attent? Zo lief en vriendelijk werd ik nog nergens bediend.
Wij komen terug, dat is wel duidelijk zeker?

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen in de aangename zaal. We kozen het menu "chef's culina" bestaande uit:
- Malderse asperges met oosterscheldekreeft, noordzeegarnaal en gerookte mousseline
- Lam 24u gegaard met rabarber, feta en salie
- Kalf 'Peters farm' met doperwten, mini-asperge en jonge wortel
- Assortiment kazen gekozen door de chef
Lekkere en creatieve gerechtjes, perfect op smaak.
De bijpassende wijnen waren goed.
De bediening was zeer vriendelijk.
De kwaliteit/prijsverhouding correct.
Een adresje om terug te komen!

Datum van bezoek: mei 2019
3 mei 2019 beoordeeld

Ongelooflijke lekkere gerechten. Super warme bediening.
Enige restaurant die het aandurft om te komen voor ons met al onze allergenen.
Meer dan de moeite waard.

Datum van bezoek: maart 2019
20 januari 2019 beoordeeld

2e keer in dit restaurant, met een gezelschap van 12 personen en opnieuw overheerlijk gegeten. De borden zijn echte schilderijtjes en de smaken zijn fantastisch, super combinaties.

Als moeilijke eter ook opnieuw dankbaar voor de geboden alternatieven van de gerechten.

Heel vriendelijke bediening door de gastvrouw.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Da Vinci bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.