“Na corona, onder vrienden”
Beoordeling van Kokarde

Kokarde
Geclassificeerd als nr. 3 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Belgisch
20 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en goede service.heel vriendelijk.
Zaterdag enkel menu.
Wijn bij de menu. 4 glazen , zelfs daarna vroegen ze of je nog een glas wilde. Dus zeker de moeite

18 juni 2020 beoordeeld

1 woord voor ALLES...van onthaal tot prijs/kwaliteit tot charmante bediening enzovoort...

UITMUNTEND !!

Groetjes vanuit Ieper

13 juni 2020 beoordeeld

Wij aten het menu. Aanpassingen werden zelf voorgesteld. Heel lekker, vriendelijke bediening, lekkere wijn ook. Zeker waar voor je geld!

3 januari 2020 beoordeeld

We zijn nu al een paar keer gaan eten in Kokarde en merken een duidelijke stap in de richting van meer verfijning in de bereiding en de presentatie en dit nog steeds vergezeld van een uiterst vriendelijk onthaal. Doe zo voort!

Datum van bezoek: oktober 2019
27 december 2019 beoordeeld

Op uitstap naar Dendermonde op een vrijdagmiddag tussen kerst en nieuwjaar. Aangezien er op de eerste verdieping in het zaaltje een groep zat, waren wij beneden de enige twee gasten 's middags. Dat stoorde echter niet. Het kader is zeer mooi, is er ook lekker warm ondanks de grote ruimte én we aten voortreffelijk. Een aanrader.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Kokarde bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen

In Kokarde geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.