eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 28 juni 2019

We gingen naar een trouwfeest in de buurt en besloten uit 'veiligheid' hier te overnachten! Wat een ervaring! Kamers top luxe met super bedden en ultra hygiëne! Men kwam ons tegemoet met extra laat ontbijt en 'late check out' EN verzorgden een super lekker en vers ontbijt!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede B&B, uiterst vriendelijke en gedreven gastvrouw. Lekker en uitgebreid ontbijt. Uiterst flexibel qua aankomstuur. (Wij kwamen pas laat toe na ons trouwfeest)
Mooie verzorgde en moderne kamers, slaapcomfort 10/10. Rustige omgeving. Ik zou het zeker aanbevelen aan iedereen. Wij zouden hier in de toekomst zeker willen terugkomen. Samengevat subliem. Groeten Jeroen & Niki

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 april 2019

Ik had het geluk om te logeren in deze B&B tijdens een werkbezoek in de regio. De omgeving was zéér rustgevend (landelijk, net buiten de verstedelijkte kern) en was op een oogwenk op mijn bestemming per fiets (dewelke ik gratis kon stallen in een veilige ruimte).

De kamer was zeer net (vijf bedjes) en had alle luxe om (keer op keer) na een lange werkdag tot rust te komen. Het ontbijt was kwalitatief en kwantitatief méér dan voldoende (pluim voor de fruitsla!). De uitbaters zijn vriendelijk en geven het nodige vertrouwen en privacy.

Aanrader!!

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 april 2019

De derde keer dat we er kwamen overnachten. Zeer goede laocatie, bedden, luchtige kamer zonder stofnesten, top badkamer, gastvrijheid, ontbijt hygïene....

Deze gastvrouw weet hoe het moet. Gasten hebben niets, maar ook niets te kort!

Kamertip: Aan de wijngaard in de tuin
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 5 maart 2019

Superhygiënische kamer, volledig uitgerust met moderne apparatuur. Wie geniet van luxe zal hier zeker en vast zijn gading vinden.

Het is de 2e keer dat wij hier overnacht hebben. Een rustige kamer, weinig lawaai en zeer goede bedden zorgen voor een perfecte nachtrust.

Het ontbijt is ook compleet afgewerkt.

Wij komen zeker nog eens terug!!

Datum van verblijf: maart 2019