“Een lekkere lunch”

Keukens: Belgisch, Frans, Mediterraan
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
25 november 2020 beoordeeld

Een beetje verborgen gelegen , maar absoluut de moeite waard.
Lekker en verzorgde maaltijden. Democratische prijzen. Goede en laaggeprijsde wijnen.
Prima service.

Datum van bezoek: oktober 2020

3 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op laatste moment iets te vieren, nieuwe auto ontvangen... Dinsdag niet zo veel keuze, dus lukraak gekozen. En dat hebben we ons zeker niet beklaagd.
We waren quasi alleen. Toch gezellig, lekker warm en stemmige muziek. Menu van het huis genomen en dat ging crescendo. Frisse presentatie, vriendelijk personeel of eigenaar. De kok kwam zelfs even aan tafel en kon dus onze appreciatie in ontvangst nemen.
Leuke wijnkaart, maar voor mij niet deze keer, was Bob...
Goeie verhouding prijs, kwaliteit, versheid en originaliteit dus... We komen zeker nog langs!

Datum van bezoek: maart 2020
10 december 2019 beoordeeld

Uitmuntende gerechten met sobere presentatie. Is zijn prijs waard. Het is er klein en daardoor gezellig intiem.

Datum van bezoek: mei 2019
1 december 2019 beoordeeld

Leuk en gezellig restaurantje beetje verborgen in een smal steegje niet ver van de markt. Fijn vertoeven in cosy zaaltje met beperkt aantal personen. De bordjes zijn lekker maar eerder aan de hoge kant geprijsd vond ons gezelschap. Prijs-kwaliteit was goed maar kan zeker beter; zelfde geldt voor de zaalbediening. Eén man moest zowat het volledige cliënteel bedienen met toch zeer lange wachttijd tussen voor -en hoofdgerecht als gevolg...ondertussen was die heerlijke wijn die we graag hadden bij het hoofdgerecht al zo goed als volledig geschonken. Maar het is er zeker aangenaam vertoeven en er heerst een ongedwongen, gezellige sfeer. Paar dingetjes bijsturen en is dan volle 4 sterretjes waard.

Datum van bezoek: november 2019
6 november 2019 beoordeeld

Leuk, gezellig en kleinschalig culinair verwend worden daarvoor staat Freek. Het restaurant is verstopt in een klein straatje aan het stadhuis.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Freek! bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Freek! geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.