“Gezellig”

Cinemangé
Geclassificeerd als nr. 8 van 76 Restaurants in Dendermonde
Keukens: Europees
24 februari 2020 beoordeeld

gezellig inteieur. Jammer dat ze geen tonijn meer hadden. In de plaats kozen we voor een filet puur en die was uitstekend bereid. Niet zo goedkoop doch we waren tevreden van ons bezoek.

9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke en vlotte bediening. We moesten om 9 uur in de cinema zijn en hebben dit gemeld bij reservatie. Het restaurant was volzetaar onze timing werd perfect in het oog gehouden.
Het eten was superlekker. Trouwens alles wat we uit de keuken zagen komen zag er heerlijk uit. Een echte aanrader!

5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe bediening.
Als amuse : hand te pellen garnaaltjes en olijfjes.
Dan de filet pur en linguini met boschampignons en wintertruffels.
Als dessert tweemaal sabayon.
5 glazen Rode wijn en een gin tonic.
Alles super lekker.
Prijs 60 € per persoon.
Zeer aan te bevelen.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zitten om eens bij te praten.
Vriendelijke bediening
Vitello tonnato was lekker van smaak alhoewel ietsje te dik gesneden. De steak van tonijn was lekker en correct gebakken.
Ik keer zeker nog eens terug

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld

Verlaat de tafel met honger ? Kom dan hierlangs ! Steak Tartaar, 100gr ! Er is een minimum aan gewicht die je dient te respecteren als de klant vlees besteld... dit is er hier ver onder, controle komt weldra ! Concept hetzelfde: saus, salade en frietjes in potje apart, vervolgens het bord ermee 'decoreren' als dusdanig dat de heel karige portie niet opvalt, ook de frietjes zijn een halve portie... ronduit schandalig en belachelijk !

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Cinemangé bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Cinemangé geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.