144 US$
View deal
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Dagelijks reizend door Europa kom je in veel hotels , maar dit keer was een BnB het enige in de buurt. Je krijgt een vriendelijk SMS message.op je telefoon met een geheime code voor de deur en je kunt zo naar binnen in een Oosters aandoend paleis van binnen in een herenhuis.
De loften zijn niet zo maar kamers, maar volledige luxe wellness appartementen met op de begane grond diverse zwembaden en sauna’s en optionele massage’s.
Het bovenste penthouseloft heeft behalve een luxe jacuzzi zelfs een heerlijke buitendouche. Koelers gevuld met champagne, goede wijn en duvel bier, pro - Nespresso koffie machines, en een geweldig vers ontbijt wat met liefde bereid is en op afspraak gebracht wordt. Met eigengemaakte sapjes, jam , kwark , harde en zachte en zoete broodjes..... alles is klasse ! De uitbater Nico is enorm vriendelijk en behulpzaam , alles is hypermodern geregeld en bestuurbaar, WoW !!!!
Er was 1 minpunt aan m’n verblijf ..... ik moest weer naar huis :-)

Ik zeg een dikke 10 !!!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel prachtige loft. Leuk met de buitendouche en het bubbelbad. Vriendelijke gastheer. Over het ontbijt kan ik nog niets vertellen omdat we er geen genomen hebben wegens geen tijd. Maar we komen terug

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie