“De Backer Joeri”
Beoordeling van Sable2

Sable2
Geclassificeerd als nr. 19 van 76 Restaurants in Dendermonde
Beschrijving: In een modern, licht en geraffineerd kader nodigt Sable 2 u graag uit op een reis van brood tot dessert. Alles wat u hier proeft bereiden de chef en zijn team met de nodige passie. Voor één gerecht of voor het driegangen menu. Steeds staan we voor u klaar met hoogwaardige en verse producten.
31 augustus 2020 beoordeeld

Zeer verzorgde borden met oog voor détail.
Vlees perfect gebakken op een mooi gedreseerd bord.
Bediening zeer vriendelijk, en perfecte timing bij het aanleveren van de borden (3 gangen).
Mooi intérieur met oog op détails.
Ik kom met plezier terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

25 juni 2020 beoordeeld

Lekker gegeten @ sable 2. We hebben de menu gekozen. Ruime porties, verzorgde borden, vlotte en vriendelijke bediening waren enkel zaken waar wij konden van genieten.
Daarnaast was de menu prijs/kwaliteit top.
Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juni 2020
1 januari 2020 beoordeeld

Ongelooflijk lekker en fijn gegeten; een dikke pluim voor de bediening die enorm vriendelijk ons de hele avond in de watten heeft gelegd. Het was een fijn feestje; jammer dat onze taxi er zo vroeg was!

Datum van bezoek: januari 2020
11 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met drie gaan eten, zeer verzorgd wilfstoofpotje van hert, mooie dressing en huisgemaakte tartaar bij de slibtonggetjes. Steak met saus , mooie portie.
Alles in een mooi kader..

Datum van bezoek: december 2019
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer, top bediening, kindvriendelijke. Lekker eten.
Maandmenu echt een aanrader. Prijs kwaliteit top. Echt genieten met heel het gezin.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Sable2 bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Sable2 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.