Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com61 US$
Hotels.com61 US$
FindHotel63 US$
Priceline61 US$
eDreams61 US$
Trip.com67 US$
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier overnacht omdat we de volgende dag met de boot naar Engeland zijn gegaan.
Het is een paar kilometer vanaf vetrekpunt voor de boot naar Engeland.
Het ontvangst is niet vriendelijk en de kamers zijn hokken met een bed.
De kamers zijn wel schoon en de lakens fris.
Voor 1 nacht prima maar zo aan de snelweg geen feest om daar te verblijven.
Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Wij betaalden € 55.- voor de overnachting zonder ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2018
Matthieu D, Responsable réception van Campanile Dunkerque Sud - Loon Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2018

Geachte klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. De mening van onze klanten is een bron van constante verbetering. Je markeert een schone kamer en we danken je. u meldt echter een onwelkom welkom. Ik zal mijn personeel begeleiden om ons welkom te verbeteren. Ik hoop dat mijn antwoord aan uw verwachtingen voldoet.

Met vriendelijke groeten,

Matthieu.
Adjoint de Direction.

Beoordeeld op 26 juni 2016

Na aankomst airco in kamer opgezet in de hoop enkele uren later een frisse kamer te hebben waarin je van een nachtrust kan genieten. Niet dus : airco functioneerde NIET en na dit aan de receptie werd voorgelegd werd er geen oplossing, laat staan commerciële geste, aangeboden. Het is niet de eerste keer dat de airco in dit soort hotels NIET werken. Campanile, Louvre Hotels : doe hier iets aan of laat jullie prijzen zakken. Voor dit soort niet-aanwezige confort wensen we niet meer te betalen.

Kamertip: check de accommodatie op voorhand !
Datum van verblijf: juni 2016
Christelle F, Directrice van Campanile Dunkerque Sud - Loon Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2016

Cher client,

Merci d'avoir pris le temps de nous écrire et nous faire part de vos commentaires.

L'appréciation de nos clients est pour nous une source d'amélioration constante.

Nous déplorons que la chambre n'ai pas répondu à vos attentes. Nos contrôles quotidiens n'ont pas suffit et nous allons renforcer notre vigilance.

Espérant avoir répondu à vos attentes et vous revoir prochainement.

Cordialement

Beoordeeld op 12 juni 2016

Voor een weekendje weg een prima hotel om te overnachten. De locatie is wat minder, maar als uitvalsbasis voor de omgeving (Duinkerken, Lille/Rijsel) of voor doorreis naar Calais zeker geschikt.
Hotel was schoon en netjes, het personeel vriendelijk. Voorzieningen zijn beperkt, het restaurant zou niet misstaan bij ons beeld over het voormalig Oostblok. Minder is dat het personeel voor de ingang gaat staan roken. Voor mindervaliden is het hotel alleen geschikt als er een kamer op de begane grond vrij is, er is namelijk geen lift!

De gratis wifi functioneert goed maar het is wel jammer dat je elke keer opnieuw moet inloggen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 13 december 2015

Goede stop over, ruime en nette kamer.
Ontbijt kan beter, weinig tot/niet aangevuld- beperkt assortiment. Weinig interesse vanuit medewerker.
Geen mogelijkheid tot een drankje na 23.00uur (kwamen pas laat aan).
Ok verblijf niets bijzonders

Datum van verblijf: februari 2015
Christelle F, Directrice van Campanile Dunkerque Sud - Loon Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2016

Cher client,

Merci d'avoir pris le temps de nous écrire et de nous faire part de vos commentaires.

Les avis de nos Clients sont source d'amélioration constante.

Vous avez apprécié la superficie et l'agencement de la chambre et nous vous en remercions.

Espérant vous revoir très prochainement.

Cordialement

Beoordeeld op 30 juli 2015

Goedkoop hotel erg geschikt als je de dag erna op de boot naar de UK gaat.
Verwacht niet teveel maar wel schoon en netjes. Helaas geen lift aanwezig dus als je slecht ter been bent begane grond reserveren.

Kamertip: Geen lift dus begane grond boeken.
Datum van verblijf: juli 2015