Beoordeeld op 6 juli 2020

Erg gedateerd, kan wel een opknapbeurt krijgen.
Douchen in bad is niet prettig. Maar het bed was goed. Service in restaurant/receptie was goed. Ook handig dat de auto voor de deur geparkeerd kan worden.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Campanile Leeuwarden, General Manager van Campanile Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

dank u wel

Beoordeeld op 2 juli 2020

dit is een ideale plek vor 1 overnachting mooi gelegen aan de rand van Leeuwarden en pal naast McDonalds ontbijt is prima prijzen voor consumptie aan de hoge kant pilsje kost 3,10 Euro normaal glas restaurant mag wel iets meer aangekleed worden.Bij goed weer kun je er wel lekker buiten zitten.
voor doorreis is dit verder een goeie plek.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group

Fijn dat u de moeite heeft genomen om het Campanile Hotel in Leeuwarden te beoordelen. Wij stellen uw mening zeer op prijs en willen u dan ook bedanken voor uw positieve woorden.

Beoordeeld op 30 juni 2020

Het hotel is verre van luxe, echter we hadden alles wat we nodig hadden en ook niet meer dan dat...
De douche gaf maar een klein straaltje en er is veel rumoer van verkeer.
Het ontbijt was goed, alleen sinas appelsap was waterig.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Campanile L, Manager van Campanile Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2020

dank u wel voor het achter laten van een review, jammer dat het hotel niet aan verwachtingen heeft voldaan.

Beoordeeld op 29 februari 2020

Douchen in het bad, dat kan toch niet meer. Wij konden er met veel moeite in en uit.
Stopcontacten om mobiel op te laden zaten verstopt achter de televisie en gordijnen.
Er wordt gevraag om 's nacht s de radiator laag te draaien, maar de knop, daar kan je niet bij.

Kamertip: Renoveer de badkamers en maak er een inloopdouche in. Prettiger voor oudere mensen.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Campanile L, Manager van Campanile Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2020

Een terechte kritische noot; een vernieuwing is inderdaad best noodzakelijk. Gelukkig wordt daar door de keten aan gewerkt.

Beoordeeld op 14 februari 2020

De kamers zijn eenvoudig, maar netjes. Er is geen ruimte voor een zithoek, maar wel een werkblad. Het ontbijt is zonder meer goed. Ruime keus. Beter dan je zou verwachten.
Dinermogelijkheden aanwezig, maar verwacht geen wonderen.

Kamertip: Kamers zijn verdeeld over 3 verdiepingen. Er is geen lift.
Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Campanile L, Manager van Campanile Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling betreffende uw recente verblijf bij ons. Wij zijn verheugd te vernemen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en wij willen u bedanken voor uw complimenten voor onze kamersl en ons ontbijtbuffet! Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen in Campanile hotel Leeuwarden