“Hotel is zeer goed gelegen bij autostrade”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Holiday Inn Express Strasbourg - Sud
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in Geispolsheim
Eco-leadersNiveau Brons
4 september 2017 beoordeeld

Dit is echt , wanneer men op doortocht is, een hotel bijna onmiddellijk langs de autostrade.
Ideaal voor een stop onderweg. Ter plaatse is er buiten het hotel niet veel te doen rn te vinden. Vriendelijk onthaal zelfs bij een late checkin. Ontbijt is meer dan voldoende en kamer is ruim.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Tiare T, Front desk clerk van Holiday Inn Express Strasbourg - Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Greetings from Strasbourg,
Dear guest,
Thank you very much for sharing your feedback further your stay at the Holiday Inn Express Strasbourg Sud. We are so glad to read that our preperty was at your convenience for a short stop. We really appreciate your kind words as a satisfied guest is our biggest reward. Our entire team will be more than happy to welcome you back again here with for your next visit to Strasbourg.
Best regards

23 augustus 2017 beoordeeld

Eerlijk is eerlijk, we hebben maar 69 euro betaald voor een overnachting (ontbijt inbegrepen) omdat we last minute nog iets zochten op doorreis naar Italië. Voor deze prijs verwacht je niet al te veel maar een Holiday Inn is normaal gezien wel in orde. Bij aankomst waren we vrij enthousiast omdat de kamers comfortabel waren ingericht en het hotel er vrij goed uitzag. Ook het zwembad is best OK, de commentaren van een zwembad van 1 op 2 m kloppen echt niet. Wat voor ons dan wel tegenviel is dat onze 15-jarige zoon moest slapen op een sofabed. Dit is niet zo erg maar wel wanneer de matras maar 1.5 cm dik is en de lattenbodem meerdere kapotte latten had. Een extra matras gevraagd maar dit was niet mogelijk. Hebben de "matras" op de grond moeten leggen. Dus voor 2 personen voldoet de kamer maar ik zou hier nooit logeren met meer dan 2 personen want het derde bed is beneden alle peil. Ontbijt was best OK maar de tafels werden niet goed schoon gemaakt. De omgeving is inderdaad troosteloos maar met een beetje opzoekwerk weet je dit op voorhand ! Dus voor de prijs die wij betaald hebben meer dan OK voor 1 overnachting maar geen aanrader voor gezinnen gezien de kwaliteit van het sofabed.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Tiare T, Front desk clerk van Holiday Inn Express Strasbourg - Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2017

Hello from Strasbourg,
Dear guest,
Thank you so much for sharing your feedback further your stay at the Holiday Inn Express Strasbourg Sud. We are so sorry to read that the sofa bed provided for the third person was not at your convenience and that unfortunately we could not manage to provide with another mattress. We would like to assure you that we always to our best to meet our guests' expecations and request and we are so sorry that this was not the case at that time. Be assured that your comments are very valuable to us and will be shared to our entire team. We still hope that we may have a new opportunity to welcome you back again here with us in order to prove you that we are capable for better. Best regards

13 augustus 2017 beoordeeld

Wij hadden een familiekamer dwz een tweepersoonsbed en een sofabed. Met 2 tieners is dat eigenlijk niet te doen. Sofabed is te klein. Voor de rest was de kamer wel in orde en deze was vernieuwd en alles was zeer proper. Het ontbijt was niet goed. Daar moeten ze echt nog werk van maken; heel basic. Spijtig. 's avonds hebben wij ook niet in het hotel kunnen eten omdat er geen voldoende personeel aanwezig was. Personeel wel heel vriendelijk.

Dear guest,
Thank you so much for your feedback further your stay in our hotel.
We would like to apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay with us. Your reviews are very important to us as we use them in order to improve our services. Be assured that your comments will be shared to our entire team. We hope to welcome you back again in our hotel soon. Best regards

13 augustus 2017 beoordeeld

leuke kamer maar voor 4 was het tweede bed een beetje te krap , maar ons hoor je niet klagen voor deze prijs , lekker kunnen afkoelen in het zwembad, wat netjes was , het , weliswaar beperkte personeel, was heel correct en vriendelijk, ontbijt was eveneens heel basic , maar meer dan oke , spijtig dat je er niet kan eten avonds, voor langere periodes niet echt geschikt volgens mijn bescheiden mening , al bij al voor 1 a 2 dagen een aanrader

Kamertip: is een rustig hotel
Bekijk meer kamertips
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelogeerd met het gezin in 2 verschillende kamers. Beide hadden te weinig druk op het water in de ochtend. Ontbijt werd te laat aangevuld. Wel voldoende keuze. Kamers waren netjes en bedden zeer goed.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Tiare T, Front desk clerk van Holiday Inn Express Strasbourg - Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2017

Dear guest,
Thank you very much for sharing your feedback further your stay at the Holiday Inn Express Strasbourg Sud. We would like to apologize for any inconvenience occurred during your stay at breakfast and with the water pressure. Be assured that your comments are well noted and will be share to our entire team. Best regards

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Geispolsheim in overweging
op 9,1 km afstand
1.640 beoordelingen
op 7,8 km afstand
Holiday Inn Express Strasbourg - Centre
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Express Strasbourg - Sud geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Express Strasbourg - Sud

Adres: 5 rue de l Ill, 67118 Geispolsheim, Straatsburg, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg > Geispolsheim
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in Geispolsheim
Prijsklasse: 70 € - 104 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Holiday Inn Express Strasbourg - Sud 3*
Aantal kamers: 77
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Express Strasbourg - Sud met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Geispolsheim
Novotel Hotel Strasbourg Sud
Geispolsheim Novotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?